ריבקין: מגיעה מפוקסת, יש לי אחריות גדולה מאוד

המדים יביאו הצלחה?
המדים יביאו הצלחה? | צילום: לירון שרון

מדי הנבחרת האולימפית לריו נחשפו. גלושקוב: "מרגישה חזקה, בטוחה ביכולות שלי"

(גודל טקסט)

המשחקים האולימפיים בריו כבר בפתח, והיום (שלישי) נחשפו לראשונה מדי הנבחרת האולימפית הישראלית. קסטרו תהיה המלבישה של המשלחת בפעם השישית.

במסגרת חשיפת מדי הנבחרת האולימפית הישראלית נערכה הרמת כוסית. שנטע ריבקין, נבחרת ההתעמלות האומנתית, אנסטסיה גלושוקב, יבגנייה טטלבאום, דימה קרויטר הציגו את המדים. "אני מאוד מתרגשת, ומתכוננת הרבה לקראת המשחקים", סיפרה ריבקין.

ריבקין המנוסה הוותיקה בענף ההתעמלות האמנותית, תשתתף בפעם השלישית במשחקים האולימפיים, לאחר שהחלימה מפציעה: "אני עושה את כל ההכנות כדי להגיע בכושר האופטימלי. אני מגיעה מפוקסת, מרוכזת בעצמי ובמה שאני עושה כדי לעשות את המקסימום ולהיות ממוקדת ונחושה. אמנם יש לי את הניסיון שאני יודעת למה לצפות אבל עדיין קיימת ההתרגשות כי יש לי אחריות ורצון לעשות הכל בצורה הטובה ביותר". 

גם השחיינית האומנותית אנסטסיה גלושקוב, תנסה לקטוף מדלייה בגיל 31. זו תהיה האולימפיאדה הרביעית שלה, הישג היסטורי לספורטאית ישראלית. "אני מרגישה חזקה, ובטוחה בעצמי שהצלחתי להגיע למעמד הזה. זה נותן עוד רוח למפרשים", אמרה גלושקוב.

עושה את כל ההכנות. ריבקין (לירון שרון)

מדי הנבחרת הישראלית לריו 2016, עוצבו בהשראת דגל ישראל ומגן הדוד. המדים הוענקו לנבחרת בתרומה מלאה, והם ישמשו את חברי הנבחרת בכל הטקסים הרשמיים של המשחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי