אלושי יפגוש את קיארטנסון, ראיקוביץ' יפתח בסרביה?

| צילום: ויקיפדיה

לא רק ישראל מול ספרד: המחזור ה-5 נפתח. דה ביאסי ואלבניה נגד איטליה

(גודל טקסט)

משחקי המחזור החמישי במוקדמות גביע העולם באירופה ייצאו לדרך מחר (שישי), ובנוסף למשחק של ישראל בספרד נמצא במוקד גם משחקה המסקרן של איטליה באלבניה, גם הוא כחלק "מהבית הישראלי".

איטליה – אלבניה (22:45, ישיר בספורטHD2)

מאמן אלבניה, האיטלקי ג'יאני דה ביאסי שהיה מועמד להחליף את אנטוניו קונטה אחרי יורו 2016, מגיע עם נבחרתו למשחק בפאלרמו אחרי הפסד לישראל 3:0 בבית. 

האיטלקים מתייחסים למשחק כמעט כמו לדרבי לאור העובדה כי על הקווים יחכה להם מאמן איטלקי: "יכולתי היום להיות המאמן של איטליה, אבל ג'אמפיירו ונטורה קיבל את הנבחרת ואני לא מקנא בו", הבהיר דה ביאסי.

"יכולתי לאמן את איטליה". דה ביאסי

"מקנא בכך שיש לו שחקנים כמו צ'ירו אימובילה, לורנצו אינסינייה ואנדראה בלוטי. הנשיא של ההתאחדות, קרלו טבאקיו, גילה לי שרק אדם אחד בהתאחדות הטיל וטו על הבחירה שלי", סיפר מאמן אלבניה.

צ'ירו אימובילה אמר כי הוא ואנדראה בלוטי יכולים לקחת את הנבחרת רחוק בגביע העולמי: "אנחנו כמו תאומים, יש בינינו הבנה מוחלטת". הנבחרת האיטלקית עם מרקו וראטי בקישור ובלוטי הנחשב לאחד המבוקשים בעולם נראית כמי שחוזרת לימי הזוהר. דה ביאסי יעלה בהרכב זהיר עם חלוץ אחד, חמישה קשרים וארבעה בהגנה. עוד בבית: ליכטנשטיין – מקדוניה. 

משחקי בית 4: ראיקוביץ' או סטויקוביץ'?

גיאורגיה מארחת את סרביה בטיבליסי (חגיגה אירופית, 22:35. ספורטHD1), והתקשורת הסרבית עוסקת רבות בשאלה מי יפתח בין הקורות – ולדימיר סטויקוביץ', אקס מכבי חיפה, או פרדראג ראיקוביץ' ממכבי תל אביב.

 

ראיקוביץ'. הגיע זמנו להיות השוער הראשון בנבחרת? (Gettyimages|)

 

במשחק נוסף ומסקרן בבית, נבחרת אירלנד תארח את וויילס. מנג'ר המארחים, מרטין אוניל, הכריז שינסה לעצור את גארת' בייל, אבל מגן הנבחרת ואברטון שיימוס קולמן אמר: "אם נתרכז רק בבייל אנחנו בבעיה. יש לוויילס עוד עשרה שחקנים טובים. שיחקנו נגד שבדיה ביורו וכולם דיברו רק על זלאטן איברהימוביץ' ובסוף הסתדרנו נגדו. אפשרי גם לעצור את בייל". עוד באותו בית: אוסטריה – מולדבה. 

 

משחקי בית 9: קיארטנסון יפתח מול אלושי?

המשחק המסקרן מבחינתנו יהיה בין קוסובו לאיסלנד, דרבי בין אניס אלושי ממכבי חיפה לווידאר קיארטנסון, חלוץ מכבי תל אביב.

 

אלושי. "דרבי" מול קיארטנסון (ערן לוף)

 

הקוסוברים אחרונים בבית ומחפשים ניצחון ראשון במפעל רשמי. ארון גונארסון מקרדיף, אחד משני הקפטנים של איסלנד אמר: "אנחנו מצפים למשחק לא קל. קוסובו נבחרת לא רעה ואנחנו מצפים שהם יתקפו אותנו מהדקה הראשונה". קיארטנסון עשוי לקבל צ'אנס מאחר שהוא החלוץ האיסלנדי שכבש הכי הרבה שערים העונה מבין שחקני הנבחרת.

 

שאר המשחקים בבית: קרואטיה – אוקראינה, טורקיה – פינלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי