ללאנה ייעדר כחודש לאחר שנפצע מול ליטא

ללאנה. מכה לליברפול
ללאנה. מכה לליברפול | צילום: דני מרון

כוכב ליברפול יחסר לקלופ. וגם: שריפה באצטדיון של שנחאי שנואה

(גודל טקסט)

20:14

מכה לליברפול: אדם ללאנה, שנפגע בירך במשחק של אנגליה נגד ליטא 0:2, ייעדר כארבעה שבועות. הקשר הבינלאומי ואחד מהמצטיינים של המייטירדס (7 שערים ו-7 בישולים) העונה יחמיץ כחמישה משחקי ליגה. למזלה של ליברפול אין לה בלו"ז אף אחד מהגדולות עד לסיום העונה. מצד שני, דווקא נגד הקטנות החבורה של יורגן קלופ נוהגת ליפול העונה. 

17:00

לא פחות ממאה אלף צופים הגיעו לאצטדיון בטהרן וצפו בנבחרת איראן מנצחת 0:1 את סין, ניצחון שמשמעותו שרק סנסציה תמנע מהנבחרת להעפיל למונדיאל 2018 שייערך ברוסיה.

It's spring in Teheran. #IRNvCHN#RoadToRussia#WCQ2018pic.twitter.com/VzNSvIqy07

— Nima Tavallaey (@NimaTavRood) March 28, 2017

This is what nearly 100,00 fans in a stadium looks like… #RoadToRussia#WCQ2018#IRNvCHNpic.twitter.com/M9qPQFnY8R

— The-AFC.com (@theafcdotcom) March 28, 2017

16:10

התקשורת האנגלית, לפחות בחלקה, מדווחת לאחרונה על כך שרומן אברמוביץ' מתכנן להשקיע סכומי עתק בקיץ הקרוב במטרה לחזק את צ'לסי לקראת שובה לליגת האלופות.

לטענת "גול" אדן הזאר לא מתכוון לעבור לריאל מדריד בקיץ הקרוב, ובמקביל פורסם בעיתון "גארידן" כי המטרה העיקרית של אנטוניו קונטה היא אלכסיס סאנצ'ס, כוכב ארסנל שמסיים את חוזהו בקיץ הבא ואם לא יסכם על הארכתו הוא צפוי להימכר בסכום שינוע סביב 50 מיליון ליש"ט. באותו דיווח של אתר "GOAL" על הזאר, נכתב גם כי קונטה מדבר מדי יום על אלברו מוראטה ורואה בחלוץ ספרד והבלאנקוס כמטרה חשובה.


יישאר בלונדון, אבל יעבור לצ'לסי? סאנצ'ס (Gettyimages)

15:30

פרנצ'סקו טוטי ערך בדיוק היום לפני 24 שנה את הופעת הבכורה ברומא, אותה מעולם לא עזב. הוא אישר לאחרונה כי פעם אחת כמעט עשה זאת, כשהגיעה הצעה מריאל מדריד, אולם לא יכול היה לאכזב את אוהדי הקבוצה ובחר להישאר. כך נראה הפנומן לאורך השנים

Francesco Totti made his Roma debut #OnThisDay in 1993 

Today Il Gladiatore is the #UCL's oldest goalscorer  pic.twitter.com/5YtU2Xybm7

— Champions League (@ChampionsLeague) March 28, 2017

14:00

תומאש רוזיצקי, קשר ארסנל בעבר וכיום בספרטה פראג, שיחק גם בקבוצתו רק 29 דקות לפני שנפצע בגיד אכילס וגמר את העונה, אולם היום הוא הבהיר כי אין בכוונתו לפרוש. "אני לא מתייאש. כל עוד יש תקווה אני לא מרים ידיים".

12:50

ג'ון אוגו, קשר הפועל באר שבע ששב לסגל נבחרת ניגריה לאחר תקופה ממושכת, חוזר ארצה מוקדם מהצפוי לאור העובדה כי משחק נבחרתו בוטל עקב בעיות ויזה ובמדינתו העלו לא מעט סרטונים משעשעים של שחקני ה"סופר איגלס" שרים שירי גוספל.

כעת אוגו יחל עם קבוצתו הפועל באר שבע בהכנות למשחק העונה בשבת מול מכבי תל אביב.


Man like @alexiwobi .. Cool kid !! #Ballerpic.twitter.com/qd0kJ69Rjd

— John Ogu (@ogujohnugo) March 28, 2017

12:00

ליברפול שוב מיהרה לחכור מטוס פרטי כדי להשיב את רוברטו פירמינו ופיליפה קוטיניו ממשחקי נבחרת ברזיל, במטרה שהשניים יוכלו להגיע בשיא הכשירות לאימון יום חמישי, האימון הלפני אחרון לקראת הדרבי מול אברטון בשבת.

10:53

שנחאי שנואה הסינית ביזבזה לא מעט כסף בקיץ כדי להביא שמות נוצצים כמו קרלוס טבס הארגנטיני. זה החל עם הדחה ממוקדמות ליגת האלופות של אסיה והלילה הגיעה עוד בשורה לא נעימה בדמות שריפה באצטדיון הקבוצה שעלתה בנזק ליציע שלם. 

Fans of China's Shanghai Shenhua football club worried fire at team's home stadium could affect future games there. https://t.co/q1jtRPfQpXpic.twitter.com/CZcPlJhTcN

— ABC News (@ABC) March 28, 2017

סיבת השריפה טרם התבררה אך משטרת סין פתחה בחקירה וייתכן כי מדובר בהצתה של אוהדים זועמים.
 

10:45

קיליאן אמפבה הולך ככל הנראה להיות המלפפון הכי לוהט של הקיץ באירופה. שלל יועצים מנסים לייעץ לכוכב העולה של מונאקו היכן לבחור כיעד הבא שלו. בעוד תיירי הנרי גורס שמנצ'סטר יונייטד היא היעד המושלם עבור התכשיט, רוברט פירס, עוד כוכב צרפתי בעבר, חושב שאסור לו למהר.

"הוא צריך להישאר עוד שנתיים לפחות במונאקו ולשחק. אני חושב שפוגבה מעריץ אותו ויכול להיות שזו תהיה בחירה טובה. אצל ז'וזה מוריניו אפשר להתקדם הרבה. זה בהחלט אפשרי להשוות אותו לתיירי הנרי, הוא שחקן מצוין", אמר אקס ארסנל.


אמבפה, לאן אלך? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי