לפני מכבי ראשל"צ: מכבי ת"א נותרה מושלמת

מכבי תא בדרך לניצחון בדרבי על אסא
מכבי תא בדרך לניצחון בדרבי על אסא | צילום: לידור כץ, מכבי ת"א

הצהובים ניצחו את אס"א ת"א 23:31. רמה"ש שנייה אחרי 21:36 על עירוני רחובות

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), וסיפק דרמה גדולה בהרצליה. אחרי הפסקת חשמל בפתיחת המשחק, בני הרצליה, מי שהייתה שנייה בטבלה, הובילה בשישה שערי הפרש, אבל כמו במפגש רבע גמר גביע המדינה ביניהן, מכבי ראשל"צ, במחצית שנייה אדירה, הפכה את התוצאה, וניצחה 29:36.

 

מכבי ראשל"צ (רביעית, 17 נק') נצמדה אל הרצליה (שלישית, 18 נק'). מכבי ראשל"צ תארח במחזור הבא את המוליכה המושלמת מכבי ת"א, שלא התקשתה למרות חיסרון של שחקנים מרכזיים לנצח בדרבי התל אביבי את אס"א 23:31. מכבי ת"א כאמור ראשונה, אס"א ירדה אל המקום האחרון.

 

 

 

מי שהעפילה למקום השני היא א.ס רמה"ש (עם 19 נק'), שגברה על עירוני רחובות 21:36, בזכות מחצית שנייה אדירה שאותה ניצחה בתוצאה 7:21!  רחובות איבדה גובה בחלק התחתון, שם אפשר לומר מזל טוב להפועל ר"ג, שאחרי מספר חודשים שבהם שהתה במקום האחרון, נחלצה ועלתה למקום ה-10, כל זאת אחרי ניצחון 30:33 על א.כ נס ציונה שרשמה הפסד שמיני העונה ומדורגת במקום ה-8.

 

הפועל אשדוד ממשיכה במגמה החיובית שלה מפתיחת הסיבוב השני והשיגה ניצחון במפגש הדרום-צפון של הליגה על מכבי קריית מוצקין 23:25.

 

במשחק שנעל את המחזור, בין מ.כ חולון לבין הפועל ראשל"צ – דרבי המאמנים לבית מימון, ודרבי השוערים לבית ליבגוט (טולי מול מושיקו אלימלך) – האדומים של עידן מימון השיגו ניצחון חוץ 27:29 על חולון של עומרי מימון, אחרי שהחולונים הוליכו במחצית 12:16. הפועל במקום השישי עם 15 נק'. חולון נותרת במקום השביעי עם 10 נק'.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי