שלושער לשחקני צ'לסי ב-1:3 של נבחרת ניגריה

משחק גדול
משחק גדול | צילום: טוויטר

הנשרים גברו על אלג'יריה, 1:2 לדרום אפריקה על סנגל בזכות פנדל שלא היה

(גודל טקסט)

המחזור השני בשלב הבתים הסופי של מוקדמות מונדיאל 2018  באפריקה, נמשך היום (שבת) עם שבעה משחקים.

 

במוקד, המשחק שבו מארחת ניגריה את אלג'יריה וזה שבין מרוקו לחוף השנהב. שני משחקים פתחו את יום ההתמודדויות ובהם ניצחה דרום אפריקה את סנגל 1:2 ואוגנדה גברה על קונגו 0:1. בהמשך ניצחה ניגריה את אלג'יריה 1:3, קמרון וזמביה נפרדו ב-1:1.

 

באותו בית, תשחק מחר (ראשון) גאנה, נבחרתו של המאמן אברהם גרנט מול נבחרת מצרים באלכסנדריה.

 

דרום אפריקה – סנגל 1:2

אחרי ה-1:1 במשחקה הראשון בשלב הבתים בחוץ מול בורקינה פאסו, רשמה דרום אפריקה ניצחון ראשון בבבית האפריקאי, תוך שהיא מנחילה לסנגל הפסד ראשון אחרי שישה ניצחונות רצופים.

 

שערוריה גדולה (AFP)

 

בדקה ה-43 שרק השופט לכדור עונשין שערורייתי מ-11 מטרים לזכות דרום אפריקה. לטענתו, הכדור פגע בידו של שחקן סנגלי ברחבה מה שהוכח כלא נכון. ת'ולאני הלטשוואיו בעט פנימה, ת'ולאני סררו (45) כבש את השער השני למנצחת, צ'ייק אנדוי מסנגל רק צימק בדקה ה-76.

 

אוגנדה – קונגו 0:1

אחרי ה-0:0 מול גאנה במשחק הראשון בשלב הזה, השיגה אוגנדה ניצחון ביתי על היריבה החלשה בבית, הודות לשער ניצחון של פארוקו מיה בדקה ה-18.

ניגריה – אלג'יריה 1:3

הניגרים שמרו על מאזן המושלם לאחר ניצחונם על זמביה במחזור הקודם. ויקטור מוזס העלה את נבחרתו ליתרון בדקה ה-25, ג'ון אובי מיקל הכפיל בדקה ה-42. נביל בנטאלב צימק את התוצאה בדקה ה-67 עם שער לחיבורים. מוזס השלים צמד בתוספת הזמן וקבע 1:2.

 

קמרון – זמביה 1:1

קמרון עם 1:1 שני ברציפות בקמפיין, אחרי התיקו מול אלג'יריה במחזור הראשון. קולינס אמבסומה העלה את זמביה ליתרון בדקה ה-34, וינסנט אבובקאר קבע את תוצאת המשחק כשהשווה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי