צפו: 0:8 לאיטליה על סן מרינו. 1:2 להולנד במרוקו

לפאדולה. שלושער בנבחרת
לפאדולה. שלושער בנבחרת | Gettyimages

ונטורה זימן סגל משני וצעיר במיוחד, מרבית שחקני האזורי ערכו הופעת בכורה. לפאדולה כבש שלושער. האורנג', עדין ללא אדבוקט, נהנו משערים של פרומס ויאנסן

(גודל טקסט)
נבחרת איטליה תשחק בעוד עשרה ימים מול ליכטנשטיין במוקדמות המונדיאל, משחק קליל במיוחד על הנייר, עוד קודם לכן תפגוש למשחק ידידות את אורוגוואי, והערב (רביעי) המאמן ג'אמפיירו ונטורה זימן סגל משני למדי, הכולל צעירים רבים, שהגיעו להוכיח את כשרונם ואכן עשו זאת כשהביסו 0:8 את סן מרינו.


פדריקו קייזה בן ה-19 מפיורנטינה, 21 שנה ויומיים אחרי שאביו ערך הופעת בכורה במדי האזורי, שיחק לראשונה, החלוץ דומניקו ברארדי בן ה-22 מסאסואולו עם סרט הקפטן על זרועו וג'אנלוקה לפאדולה בן ה-27 ממילאן שיחקו גם הם לראשונה – וכולם הרשימו בניסיון לזכות מוונטורה לזימונים בעתיד.


זה הסתיים כאמור ב-0:8 חלק על סן מרינו חסרת האונים כשאת השערים כבשו לפאדולה (שלושער בדקות 10, 19, 49), ג'אנמרקו פרארי (13), אנדראה פטגאנה (16), מתאה קאלדרה (48), מתאו פוליטנו (58) ועצמי של ג'ובאני בוניני (65). מתוך 11 שחקני הרכב, תשעה ערכו בכורה באזורי.



ברארדי. בכורה עם סרט הקפטן (Gettyimages)


במשחק נוסף שנערך הערב, נבחרת הולנד גברה באגאדיר, מרוקו, 1:2 על הנבחרת המקומית ולמעשה חגגה ניצחון ראשון בעידן שאחרי דני בלינד. בסגל משני עלו שחקני האורנג' למשחק הראשון מאז פוטר המאמן, כשעל הקווים עמד המאמן הזמני פרד חרים, לפני הבכורה המחודשת של דיק אדבוקאט שיתחיל את הקדנציה השלישית שלו בנבחרת הולנד.

קווינסי פרומס (22) ו-וינסנט יאנסן (68) כבשו לכתומים. בדקה ה-70 בלם אייאקס מתייס דה ליכט הכשיל את וואליד אזארו מחוץ לרחבה והפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה של נבחרת הולנד שמורחק בכרטיס אדום, בגיל 17 ו-292. מבארק בוסופה ניצל את ההזדמנות וצימק ל-2:1, תוצאה שנשארה עד הסיום.


ביום ראשון תארח הולנד את חוף השנהב למשחק ידידות נוסף, וביום שישי הבא תארח את לוקסמבורג במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי