גביע הקונפדרציות: גרמניה ניצחה 2:3 את אוסטרליה במשחק מצוין

יוליאן דראקסלר
יוליאן דראקסלר | AFP

אלופת העולם פתחה את טורניר ההכנה ברגל ימין, והתגברה על אלופת אסיה. דראקסלר, גורצקה ושטינדל כבשו למאנשפט, רוגיץ' ויוריץ' הבקיעו מנגד

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה פתחה הערב (שני) את הופעותיה בגביע הקונפדרציות, כשניצחה 2:3 את אוסטרליה באצטדיון האולימפי בסוצ'י. יואכים לאב מציג סגל צעיר במיוחד, והדבר התבטא בהתלהבות שהובילה לשער יתרון כבר אחרי חמש דקות.

אלופת אסיה השוותה בדקה ה-41, וכבר החלה לסדר את השורות מחדש, אך דראקסלר כבש ממש לפני הירידה להפסקה מפנדל והוריד את המאנשפט ביתרון.

גם בפתיחת המחצית השניה מיהרו הגרמנים לעלות על הלוח, ואז הגיע רגע המחלוקת של המשחק. הכדור ניתז מידו של יוריץ, האוסטרלי אל עבר לנו, האחרון שמט ויוריץ' המשיך לרשת. השופטים קבעו כי הנגיעה היתה חוקית וכי היד היתה צמודה לגוף.


הרכבים

גרמניה: ברנד לנו, שקורדאן מוסטפי, יונאס הקטור, יוליאן דרקסלר, לאון גורצקה, סנדרו ואגנר, לארס שטינדל, אנטוניו רדיגר, יושוע קימיך, יוליאן ברנדט, סבסטיאן רודי.
 

אוסטרליה: מאטי ראיין, מילוס דגנק, מרק מיליגאן, מתיו לקי, ביילי וורייט, טומי יוריץ', ארון מוי, עזיז בחיך, טרנט סיינסבארי, מאסימו לונגו, טומי רוגיץ'.


מהלך המשחק

דקה 5: 0:1 לגרמניה. גרמניה פתחה חזק כשאחרי מבצע קבוצתי יפה, מצא יוליאן ברנדט את לארס שטינדל במרכז הרחבה, והאחרון הרים את הרשת של ראיין.


דקה 41: אוסטרליה משווה ל-1:1: רוגיץ' בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע במוסטפי וחזר אליו. רוגיץ' בעט שוב, הפעם לרשת.


דקה 44: 1:2 לגרמניה. לונגו הכשיל את גורצקה ברחבה, הקפטן יוליאן דרקסלר בעט פנימה מ-11 מטרים.



הגרמנים חוגגים (gettyimages)


דקה 48: 1:3 לגרמניה. קימיש הכניס כדור נהדר לעברו של גורצקה, שהכניע בקלות את ריאן.


דקה 56: 2:3. אוסטרליה חזק במשחק. טעות של השוער הגרמני ששמט כדור שכבר היה בידו, יוריץ' הסתער עליו, והמשיך מקרוב פנימה, כדור שספק פגע בידו. השופטים אישרו את השער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי