מקס מאייר: נצטרך לשחק מלוכלך נגד ספרד

מקס מאייר
מקס מאייר | צילום: AFP

קשר גרמניה נחוש לקראת גמר היורו עד גיל 21 (שישי ב-21:45, ספורטHD1). לה רוחיטה תגיע במטרה לזכות בפעם החמישית בתולדותיה ולהשתוות לשיאנית איטליה

(גודל טקסט)

 טורניר היורו עד גיל 21 יגיע מחר לסיומו כשגרמניה וספרד ייפגשו מחר (שישי ב-21:45, שידור ישיר בספורטHD1) בגמר שייערך בקרקוב.

שחקניו של שטפן קונץ היו הראשונים שהבטיחו את מקומם בגמר אחרי שגברו 3:4 בפנדלים על אנגליה (2:2 בתום 120 דקות). הגרמנים יעלו לשחק בגמר השני בלבד בהיסטוריה, כשבפעם הקודמת שזה קרה, הם הביסו 0:4 את אנגליה ב-2009.

קשר שאלקה מקס מאייר אמר לקראת הגמר: "מול ספרד נצטרך לשחק מלוכלך מההתחלה כדי לדכא אותם. הם המועמדים הבכירים לזכות, אבל בגמר הכל אפשר וזה הזמן שלנו לזכות בתואר".

לעומתם "לה רוחיטה" מגיעה לגמר לאחר שגברה 1:3 על איטליה בחצי בזכות שלושער של מלך השערים סאול ניגס שמצא עד כה את הרשת חמש פעמים לאורך הטורניר. ספרד מגיעה במטרה להשיג זכייה חמישית בטורניר שתשווה אותה לשיאנית איטליה. הזכייה האחרונה של הספרדים אגב, הייתה ב-2013 אז גברה 2:4 על האזוריני באיצטדיון טדי.

שתי הנבחרות נפגשו עד כה ארבע פעמים במסגרת הטורניר לאורך ההיסטוריה, כשהמאזן עומד על שני ניצחונות לספרד, אחד לגרמניה ותיקו מאופס אחד. המשחק האחרון בין השתיים היה בשלב הבתים ב-2013, אז ניצחה לה רוחיטה 0:1 בנתניה משער של חלוץ ריאל מדריד אלברו מוראטה.


מוראטה. ניצח את גרמניה במפגש האחרון בין השתיים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי