כדורגלן נבחרת פרגוואי לשעבר נחשד באונס קטינה

ג'ונתן פאברו
ג'ונתן פאברו | יח"צ

פאברו בן ה-35 חשוד גם שקיים מין אוראלי עם בת 11 ששימש כסנדק שלה. האם התלוננה, הקשר ברח מארגנטינה. אם יורשע הוא עשוי לשבת 20 שנים בכלא

(גודל טקסט)

ג'ונתן פאברו, שחקן נבחרת פרגוואי לשעבר, חשוד באונס בת 11 שהיא גם קרובת משפחתו והוא אף שימש כסנדק שלה. הקשר בן ה-35 ממוצא ארגנטינאי שהתאזרח בפרגוואי ורשם ארבעה שערים ב-11 הופעות הגיע לביקור מולדת ומיהר לעזוב כששמע על החשדות נגדו. העונש המקסימלי שצפוי לו אם יורשע: 20 שנות מאסר.

הפרשה החלה תחת מעטה חשאי כבר באפריל האחרון כשאם הילדה הגישה תלונה נגד פאברו במשטרת בואנוס איירס. האם חשפה כי כבר בגיל שש ביצע פאברו מעשה מגונה בבתה, ארבע שנים אחר כך קיים עמה מין אוראלי וסמוך להגשת התלונה אף אנס אותה.

האם גם חשפה בפני החוקרים התכתבויות בין הילדה לכדורגלן בהן משדל פאברו את הקטינה לשלוח לו תמונות עירום שלה. כשהילדה מסרבת שולח החשוד בפדופיליה אימוג'ים עצובים ועם דמעות.

להגנתו של הקשר, שחתם לאחרונה בקבוצות לובוס המקסיקאית, יצאה ארוסתו הדוגמנית לאריסה ריקלמה: "ג'ונתן אולי שקרן, אבל לא אנס. הוא לא מסוגל לפגוע באף אחד". אגב, לפאברו יש כבר רישום פלילי כשדרסם לפני ארבע שנים למוות בחורה בת 23 בהתנגשות בין רכבו לאופנוע שלה ממנה יצא ללא הרשעה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי