מאיוקה תובע את זמאלק: "חששו שיתגלה שסוכנו ישראלי"

מאיוקה
מאיוקה | aaaaaa

אקס מכבי תל אביב הגיש למוסדות פיפ"א תביעה בגובה 1.3 מיליון יורו הבגין הפרת חוזה. סוכנו הישראלי ניר קרין טוען: "לא קיבל הזדמניות מחשש שיתגלה הקשר שלו לסוכן ישראלי"

(גודל טקסט)
סערה במצרים. חלוץ מכבי תל אביב לשעבר, עמנואל מאיוקה, תובע את קבוצתו המצרית זמאלק בסכום של 1.3 מיליון יורו בגין הפרת חוזה. כתב התביעה הוגש למוסדות השיפוטיים בפיפ"א, כשברקע נשמעת ביקורת ציבורית מצד גורמי אופוזיציה במצרים כלפי ראשי מועדון הפאר המצרי על כך שחתימת החוזה בשנת 2016 נעשתה מול ניר קרין, סוכנו הישראלי של השחקן.


מאיוקה הספיק לעבור קילומטראז' רציני באירופה מאז שעזב את מכבי תל אביב. לפני שחתם בזמלאק שיחק החלוץ הזמבי ביאנג בויז השוויצרית, בסאות'המפטון מהפרמייר-ליג  ובמץ הצרפתית.




השידוך האחרון טמן בחובו הפתעות לא נעימות. מהר מאוד התברר למועדון מקהיר שמדובר בתפוח אדמה לוהט, ובניסיון לחפות על "הקשר הישראלי" של מאיוקה, שורבב לעסקה שמו של סוכן שחקנים יווני שכביכול ניהל את ענייניו.


בחודש שעבר הסתיים הפרק המצרי בקריירה של מאיוקה. זמלאק חתכה  אותו כשבמקביל מישהו דאג להפיץ צילומים לא מחמיאים של השחקן, המציגים אותו כמי שסובל מעודף משקל. לפי גרסה אחרת מאיוקה נמלט ממצרים מפני שחשש לחייו.


PHOTO: Emmanuel Mayuka files legal suit against Zamalek | @MarwanAhmed_KFhttps://t.co/ciFg4BVak4

— KingFut.com (@King_Fut) August 20, 2017


"אני הסוכן היחיד של מאיוקה, וחתמתי בשמו על החוזה מול הנהלת זאמלק", אמר קרין בראיונות לתקשורת המצרית. "אני מכבד ומעריך את זמאלק ואת מצרים, חשוב שתישמר הנורמליזציה ביחסים בין שתי המדינות, אבל העברתי את המחלוקת להכרעת פיפ"א כדי שהאמת תצא לאור. מאיוקה לא קיבל מספיק הזדמנויות בזמאלק רק בגלל החשש שהאמת בהקשר לסוכן הישראלי שלו תיוודע ברבים".    



מאיוקה והתמונה הלא מחמיאה (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי