כוכב מקדוניה: הכי חשוב לנו לנצח, גם אם לא נשחק טוב

אזגיאן ג'וני אליוסקי
אזגיאן ג'וני אליוסקי | צילום: Gettyimages

אזגיאן אליוסקי נשמע נחודש במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול ישראל בשבת: "ברור שמצפה לנו משחק קשה, אבל אנחנו רוצים שלוש נקודות"

(גודל טקסט)

 נבחרת מקדוניה ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול נבחרת ישראל בשבת הקרובה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018.

מי שלקחו חלק במסע"ת שנערכה היום באצטדיון סמי עופר עם כוכב לידס אזגיאן אליוסקי וקשר פרנצווארוש סטפן ספירובסקי, שדיברו רק על ניצחון. כבר אתמול החלו המקדונים להתאמן לקראת המשחק מול נבחרתו של אלישע לוי. מי שלא צפוי לקחת חלק במשחק הוא קשר שקנדיה פרחאן חסאני הפצוע, כשמי שיחליף אותו הוא מיטה סיקרסקי.

אליוסקי, שכבש בשבת ב-0:2 על נוטינגהאם אמר: "מקווה להמשיך את היכולת הטובה שלי גם בנבחרת. ברור שמצפה לנו משחק קשה, אבל אנחנו רוצים שלוש נקודות. יש הרבה איכות בנבחרת המקדונית הנוכחית. יש שחקנים צעירים שמביאים הרבה אנרגיה חדשה ואני מקווה שהתוצאה תהיה חיובית. הכי חשוב שננצח ולא משנה אם נשחק טוב יותר או פחות".


נבחרת מקדוניה מתאמנת לקראת ישראל (ההתאחדות המקדונית, רשמי)

ספירובסקי המשיך באותו הקו: "אני בטוח שנהיה מוכנים למשחק, האווירה בנבחרת מצוינת. אם נצליח להעביר את היכולת שלנו מהקבוצות גם לנבחרת נוכל לנצח. המטרה שלנו היא להתאמן הכי טוב שאפשר בימים שנותרו עד המשחק ולהיות מוכנים. ב-90 דקות נגד ישראל כל שחקן שיקבל צ'אנס ייתן את הכל. אנחנו חושבים קודם על ישראל ורק אחר כך מול אלבניה, שזה יהיה דרבי עבורנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי