קפריסין בעננים: "ההחלטה להביא את רן בן שמעון היתה צעד ענק"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | AFP

המאמן הישראלי של נבחרת האי השכן קיבל שבחים לאחר הקאמבק ההירואי בדרך ל-2:3 על בוסניה, שהעלה את הסיכויים להעפיל לפלייאוף: "רן נתן את המסר שצריך לאהוב את החולצה של הנבחרת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

רן בן שמעון רשם אתמול (חמישי) סנסציה כשבמשחק הבכורה שלו עם נבחרת קפריסין, ניצח את בוסניה ב-GSP בניקוסיה אחרי שפיגר כבר 2:0. קפריסין בטירוף מהניצחון, ובן שמעון הפך בין לילה לגיבור לאומי. קפריסין כבר ניצחה בעבר את בוסניה, אבל הפעם זה קרה אחרי קמפיין חלש במיוחד כשלא היו שום ציפיות מהנבחרת והיא עוד פיגרה במשחק.

אתר "שוט אנד גול" הקפריסאי כתב: "נבחרת קסומה. קאמבק מדהים ועכשיו יש סיכוי לעלות לפלייאוף. הנבחרת שיחקה כדורגל ענק במחצית השנייה, וכבשה שלושער ב-11 דקות. העיתון המוביל בקפריסין "פוליטיס" כתב: "סנסציה לנבחרת קפריסין. בן שמעון במחצית אחת עשה קסמים והוכיח שהוא המאמן הנכון, ושההחלטה של הנשיא של ההתאחדות להביא אותו היתה צעד ענק".

רב"ש סיכם: "השחקנים שלי ואני האמנו שאפשר להפוך את התוצאה. אם שחקן אחד לא היה מאמין בזה המהפך לא היה קורה. ראיתי בחדר ההלבשה במחצית שחקנים שרוצים לצאת ולשחק טוב יותר. בעתיד אני אפילו אדרוש מהם יותר, כי יש להם לב גדול ועתיד גדול לפניהם, אבל הם צריכים להאמין בזה. יש לי שחקנים שלא שיחקו בליגה ושיחקו בנבחרת בקצב מסחרר 90 דקות".

רב
רב"ש מנהל את המשחק. נתן את המסר של אהבת הנבחרת (AFP)

לקפריסין כעת סיכוי לסיים במקום השני, כשהיא מרוחקת נקודה מבוסניה ושלוש מיוון השנייה בבית. בן שמעון נשאל לגבי הסיכויים ונשמע כרגיל פילוסופי: "כשאתה מנצח אתה מסתכל למעלה וכשאתה מפסיד למטה. עכשיו יש לנו משחק אחר לגמרי מול אסטוניה. יש לי אמון מלא בשחקנים, ההנהלה והאוהדים, אבל אם לא ננצח את המשחק הבא, הניצחון על בוסניה לא יהיה שווה. חסרו לי שחקני הרכב כמו ג'ורג' אפרם מאפואל ניקוסיה, אבל אני עובד עם מי שיש לי".

המתאזרח הצרפתי וינסנט לבאן, שכבש את שער השיוויון, אמר: "רן נתן לנו את המסר שאנחנו צריכים לאהוב את החולצה של הנבחרת ואני מרגיש את זה. אני אתן את הכל עבור הנבחרת. מקדיש את השער לנשיא ההתאחדות (שבתו נפטרה)". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי