ואן פרסי ייעדר שלושה שבועות: "מצפה לחזור בהקדם"

ואן פרסי. יחזור לפרמייר-ליג
ואן פרסי. יחזור לפרמייר-ליג | צילום: Getty

חלוץ פנרבחצ'ה ונבחרת הולנד נפגע במשחק מוקדמות המונדיאל נגד צרפת, אך דאג להרגיע בהודעה רשמית את השמועות שצצו בנוגע לכך שסיים את העונה ואף את הקריירה

(גודל טקסט)
בצל השמועות באירופה על כך שסיים את העונה ואף את הקריירה בעקבות הפציעה בברכו, חלוץ נבחרת הולנד רובין ואן פרסי דאג להרגיע היום (שלישי)  בהודעה רשמית את הרוחות ואת השמועות בנוגע למצבו.


"אני מעוניין למסור הצהרה קצרה, במטרה להבהיר כמה דברים בנוגע לשמועות על מצבי", כתב ההולנדי בן ה-34 ברשתות החברתיות. "אני מצר על כך שההצהרות בנוגע למצב הפציעה שלי נעשו ללא ידיעה או אישור מצדי. כרגע, יש לי פציעה קלה בברך שזמן ההחלמה הממוצע ממנה עומד על שלושה שבועות. מדובר במסקנה אליה הגיעו רופאי ברכיים מומחים בהסתמך על בדיקות, צילומים ועל כך שיכולתי להמשיך לשחק גם אחרי רגע הפציעה. מקווה לחזור לאימונים בהקדם האפשרי".




כזכור, אחרי התבוסה 4:0 של הכתומים לצרפת, סובב החלוץ בן ה-34, ששב למדים הלאומיים אחרי שנתיים של היעדרות, את ברכו השמאלית. לאור גילו המתקדם התגברו הדיווחים והשמועות על כך שמדובר בפציעה שתשבית אותו עד תום העונה ושיהיה לו קשה מאוד לחזור לכושר משחק שיספיק לרמות הגבוהות, כשההערכות האופטימיות דיברו על היעדרות של כתשעה חודשים מהמגרשים. כעת, נראה שמצבו של ואן פרסי טוב בהרבה.



pic.twitter.com/QWRJpMxKxr

— Robin van Persie (@Persie_Official) September 5, 2017


ואן פרסי החל את קריירת הבוגרים בפיינורד ההולנדית בשנת 2001, ממנה עבר לאנגליה וחתם בארסנל. אצל התותחנים הוא הפך לכוכב על כשכבש 96 שערים ב-194 הופעות על פני תשע עונות, אך איכזב אותם עם מעבר למנצ'סטר יונייטד ב-2012, שאף בה הצטיין ורשם מאזן אדיר – 48 שערים ב-86 משחקים. ב-2015 הגיע ההולנדי לפנרבחצ'ה.


ואן פרסי עם סניידר. יחזור למדים הלאומיים?
ואן פרסי עם סניידר. יחזור למדים הלאומיים? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי