קוסטדינוב: נעשה הכל כדי לגרום שוב לצרפת סיוטים

גאורגי קוסטדינוב
גאורגי קוסטדינוב | AFP

קשר מכבי חיפה ונבחרת בולגריה התראיין לאתר פיפ"א לקראת המפגש בשבת (21:35, ספורט2 HD) והתייחס לניצחון הבולגרי במוקדמות 1994, לכושרו הנוכחי וגם לשם המשפחה המחייב

(גודל טקסט)
פתיחת עונה מוזרה עוברת על קשרה של מכבי חיפה ונבחרת בולגריה גיאורגי קוסטדינוב. הרכש של הירוקים עדיין מקבל ביקורות צוננות על יכולתו בארץ הקודש, אך בנבחרת הוא כבש שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים במוקדמות מונדיאל 2018 הוא נחשב לקונצנזוס ולקראת המפגש בסופיה מחר (שבת, 21:35, ישיר בספורט2 HD) הוא התראיין לאתר פיפ"א.


קוסטדינוב נבחר לראיון לא רק בגלל היכולת אלא בגלל שם המשפחה, שמעורר בצרפתים בעתה. כזכור, במוקדמות 1994 אמיל קוסטדינוב כבש צמד מול צרפת בניצחון הגדול 1:2 של הבולגרים בפארק דה פראנס ויחד עם ראובן עטר בעצם מנע מהנבחרת של ז'רארד הוייה העפלה לטורניר בארה"ב באופן סנסציוני.




"אני לא יודע אם אני וחבריי נוכל לגרום לצרפת סיוט נוסף, אבל נעשה הכל כדי לגרום לזה לקרות", אמר הקשר בן ה-27 שנבחרתו מחזיקה בסיכוי קלוש להעפיל למשחקי הפלייאוף (פיגור של ארבע נקודות משבדיה שני מחזורים לסיום). "בכל מקרה, תהיה לנו מוטיבציה שנובעת מהעובדה שאנחנו משחקים על הכבוד של מדינתנו".


לקשר של גיא לוזון יש סנטימנטים חזקים ליריבה מחר שכן את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים ערך בדיוק לפני שנה פחות יום, בתבוסה 4:1 בסטאד דה פראנס. "זה תמיד ייזכר כאחד הרגעים הגדולים בחיי, למרות התבוסה", אמר קוסטדינוב, "ללבוש את המדים הלאומיים היה ההתגשמות של השאיפה הכי גדולה שלי".


Bulgarie-France : Kostadinov, prénom Georgi https://t.co/NCRfxQgkIE

— RTL France (@RTLFrance) October 6, 2017


לגבי הקונטציה ששם המשפחה שלו מעורר בצרפת אמר הקשר: "אני מתאר לעצמי שהשם מעלה זכרונות לאנשים במדינה. בבולגריה השם של אמיל רשום באותיות של זהב. הייתה לו קריירה מדהימה, גם ללא קשר לאותו שער". בנוגע לכושר שלו באופן אישי אמר השחקן: "אני לא אוהב להתעסק בסיטואציה שלי או בסטטיסטיקה. רק ללבוש את המדים הלאומיים עושה אותי גאה יותר. בנוסף, אף על פי שכבשתי הפסדנו בשניים משלושת המשחקים (הולנד ובלארוס) כך שהייתי מחליף את הכיבושים בעוד כמה נקודות".


על סיכויי ההעפלה והעובדה שהנבחרת שלו לא הפסידה בבית הוסיף קוסטדינוב: "התוצאות מדברות בעד עצמן. לשחק בבית הופך אותנו לחזקים יותר. לראיה, ניצחנו את שבדיה והולנד, שתיים מהנבחרות הטובות ביותר ביבשת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי