צפו בתקציר: 0:1 בלבד לישראל אצל ליכטנשטיין

טיבי
טיבי | טוויטר

הנבחרת של אלישע סיפקה עוד משחק חלש כמו כל הקמפיין שלה וניצחה משער של איתן טיבי. אחרי מחצית ראשונה סבירה, דעכה ישראל לגמרי בשנייה גם בגלל החילופים של המאמן. בניון רשם הופעה 101

(גודל טקסט)

נתחיל בקוריוז. ה-0:1 של ישראל אצל ליכטנשטיין הערב (שישי) הבטיח לה את המקום הרביעי וקיבע את מקדוניה במקום החמישי למרות שהנבחרת מהבלקן סיימה ב-1:1 מכובד באיטליה. כמה אירוני. גם הגול היה לא משהו. ביברס נאתכו הגביה כדור קרן, תומר חמד נגח למסגרת, הגנת המארחת קבעה ואיפשרה לאיתן טיבי, הוא ולא אחר, לכבוש שער בכורה במדים הלאומיים.

ה-0:1 התרחש כבר בדקה ה-21 ומאז ועד הסיום לא הצליחו הבחורים של אלישע לוי למצוא שוב את הרשת ולהעניק למאמן שלהם קצת אוויר. מה הפלא שבסיום הוא קפץ, חמוש בדובון, על עוזרי המאמן שלו וחנק אותם מאהבה. אבל כרגיל אלישע יכול לבוא בטענות רק לעצמו. מהמשחק הקודם מול הנסיכות הזעירה, רק לפני שנה, נותר רק חמד.

איבוד דרך מוחלט שהתחזק עם אי הזימון של חלוצים לוהטים כמו מואנס דאבור ודיא סבע ומתן חולצת ההרכב לשחקנים שבקושי משחקים בקבוצות שלהם (ליאור רפאלוב, אלירן עטר). ומי נכנסו כמחליפים? דן איינבינדר וטל בן חיים החלוץ. במחצית הראשונה עוד היה קצב והיו החמצות אבל בשנייה גם בגלל החילופים של אלישע, שחלקם נראו כמו חילופים חברתיים (הופעה מספר 101 ליוסי בניון), אפילו זה כבר היה גדול עלינו.

הרכבים
ישראל: אריאל הרוש, דוד קלטינס, איתן טיבי, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, מרוואן קבהא, ביברס נאתכו, מאור מליקסון (יוסי בניון 78),  ליאור רפאלוב (דן איינבינדר 63), תומר חמד, אלירן עטר (טל בן חיים החלוץ 70).

ליכטנשטיין: פטר יילה, ניקולאס האסלר, אנדראס מאלין (פיטר אוספלט 89), דניאל קאופמן (דניאל בנדל 52), מקסימיליאן גופל, סנדרו וולפינגר, מרטין בוכל, מרסל בוכל, מיקלה פולברינו, פרנץ בורגמאייר, פיליפ ארנה (שייהן ילדיז 73).



שחקני הנבחרת לפני השריקה. נחושים להרשים (ההתאחדות לכדורגל)


מהלך המשחק

דקה 7 – ההתקפה המסוכנת הראשונה היא דווקא של המארחים, אבל הרוש יצא וקלט.

דקה 12 – כמעט יתרון לנבחרת למרות הפתיחה הגרועה: מליקסון העביר כדור רוחב שהתגלגל על סף השער וכמעט נכנס.


דקה 21, 0:1 לישראל – נאתכו הגביה קרן לראשו של חמד שנגח בעצמה למסגרת, יילה הדף וטיבי השתלט על הריבאונד הסתובב ושלח את הכדור בין השוער למגנים. שער בכורה בנבחרת לבלם מכבי תל אביב.


טיבי והחברים חוגגים. רצו עוד אבל לא יצא (פייסבוק ההתאחדות)

דקה 22 – חמד הגיע להזדמנות טובה אבל הפציץ מ-16 מ'  היישר לגופו של יילה.


דקה 30
– איזה החמצה של חמד! רפאלוב טיווח מ-25 מ', יילה הדף לעבר עטר שהמשיך מיד בכדור עומק אבל חלוץ ברייטון מול שער ריק פשוט לא הצליח לייצר בעיטה.


חמד. יכול היה לשמוח אותנו למחצית ביתרון כפול (דני מרון)


דקה 41
– עכשיו תורו של עטר להחמיץ בגדול. חלוץ מכבי תל אביב קיבל כדור עומק מחמד ומול יילה בעט היישר לגופו של השוער.


דקה 51
– המחצית השנייה המשיכה את הראשונה. ישראל מגיעה להזדמנוית ומחמיצה. כך למשל חמד שהשתלט על כדור ברחבה, שמר עליו בעזרת הגוף ואז הסתובב ובעט לעבר החיבורים, יילה התעופף והדף.



עטר. עדיין קצת חלוד (אודי ציטיאט)


דקה 63
– חילוף ראשון בישראל. דן איינבינדר מחליף את ליאור רפאלוב שהיה בין הטובים בנבחרת עד שהתעייף.

דקה 67 – בוכל בהזדמנות הכי טובה של ליכטנשטיין. הקשר ירה כדור חופשי מ-25 מ' והחמיץ בסנטימטרים של המסגרת.

דקה 74 – בוכל ספק הוכשל ספק נתקל בטיבי ונפל בתוך הרחבה ודרש פנדל. השופט התעלם.

דקה 78 – בניון נכנס להופעה ה-101 במדים הלאומיים, מליקסון יצא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי