גורדון סטראכן הודיע: אני עוזב את נבחרת סקוטלנד

גורדון סטראכן
גורדון סטראכן | AFP

המאמן הוותיק נכשל להעפיל ליורו 2016 ומונדיאל 2018 והוסיף: "אני מאוכזב מכך שלא הגענו למשחק הפלייאוף, מגיע לשחקנים קרדיט על המאמץ שלהם". גם עוזר מאמן הנבחרת הודיע על עזיבתו

(גודל טקסט)

מאמנה של נבחרת סקוטלנד, גורדון סטראכן, הודיע היום (חמישי) שהוא עוזב את תפקידו, לאחר שהגיע להחלטה משותפת עם ההתאחדות הסקוטית על פינוי עמדת המאמן. המאמן הוותיק נכשל להעפיל ליורו 2016 ומונדיאל 2018, וגם עוזרו, מארק מק'גי, עזב עמו את הנבחרת.

סטראכן סיפר לאחר עזיבתו: "אמרתי ביום הראשון שלי בתפקיד זה שהרגע שאני הכי גאה בו בקריירה שלי ושאני רוצה לגרום לאוהדי הנבחרת לחייך. אני מאוכזב מכך שלא הצלחנו להעפיל למשחקי הפלייאוף, במיוחד בגלל שעבדנו מאוד קשה להגיע לשם. מגיע לשחקנים קרדיט על המאמץ שלהם".

כזכור, סטראכן מונה למאמן נבחרת סקוטלנד בינואר 2013 במקום קרייג לווין, במהלך קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014. המאמן הוותיק החל את קמפיין יורו 2016 בצורה טובה, אך לא הצליח להשיג את הכרטיס לטורניר שהתקיים בצרפת. כאמור, סטראכן לא הצליח להעפיל לטורניר שייערך ברוסיה, אך המשחק מול סלובניה במחזור האחרון שהסתיים ב-2-2 חיסל את תקוותייהם של הסקוטים לשוב אל גביע העולם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי