סגל נבחרת ארגנטינה פורסם: מסי ואגוארו יגיעו לישראל?

ליונל מסי
ליונל מסי | AFP

המאמן חורחה סמפאולי ערך מסיבת עיתונאים והודיע על רשימת השחקנים למשחקי ההכנה בחודש הבא, שעשויים לכלול ביקור בארץ הקודש. היגוואין נותר מחוץ לסגל, דיבאלה זומן

(גודל טקסט)
 נבחרת ארגנטינה עשויה להגיע לישראל בחודש הבא כחלק ממסע משחקי ההכנה שלה למונדיאל ברוסיה בקיץ 2018, כך פורסם אתמול במספר גופי תקשורת בדרום אמריקה, והיום (שישי) המאמן חורחה סמפאולי כינס מסיבת עיתונאים ופרסם את הסגל למשחקי הידידות.


עדיין לא ברור את מי ארגנטינה תפגוש, בתקשורת הזרה נכתב כי בישראל "מוכנים לעשות הכל" כדי להנחית את האלביסלסטה בארץ הקודש, אבל מה שבטוח זה שאם ארגנטינה אכן תתארח בישראל, גם ליאו מסי יגיע ארצה. חשוב לציין שהמאמן מעדיף יריבה ברמה גבוהה ביותר ולא מן הנמנע שארגנטינה תעדיף לערוך משחק ידידות מול אוקראינה בנוסף למשחק שכבר נקבע מול המארחת רוסיה, אך המאמן רק הבהיר שיש מו"מ בכל הנוגע למשחק הנוסף מבלי לציין מול איזו מדינה.




"אנחנו צריכים לגבש חבורה של שחקנים שתייצג אותנו במונדיאל", פתח סמפאולי את דבריו ופרסם את הסגל שכולל בין השאר כוכבים כמו ליאו מסי, פאולו דיבאלה, אנחל די מריה, סרחיו אגוארו שהתאושש מהתאונה באמסטרדם, מאורו איקרדי, ניקולס אוטמנדי, חאבייר מסצ'ראנו ואחרים.



מסי ואגוארו באלופות. ישתפו פעולה בישראל בחודש הבא? (Gettyimages)


לא במקרה לא מוזכר לעיל שמו של חלוץ יובנטוס גונסאלו היגוואין, שנותר מחוץ לסגל ועל כך מיד נשאל המאמן: "הוא לא צריך להוכיח דבר, הוא חלוץ עם נוכחות. אנחנו נעריך ככל שיתקדם הזמן אם הוא יהיה איתנו במונדיאל או שלא".


מיד לאחר מכן נשאל סמפאולי על שיתוף פעולה אפשרי בין ליאו מסי לפאולו דיבאלה, אחרי שהמאמן הודה כי עד כה לא הספיק לעבור על חיבור בין השניים וכי בשלב זה הם מתנגשים על כר הדשא: "לחבר בין שחקנים זו עבודה של המאמן. אני לא רואה בעיה שמסי ודיבאלה ישתפו פעולה על הדשא".


ומי הפייבוריטיות שלו למונדיאל? "ארגנטינה נבחרת ברמה עולמית, לגרמניה ולספרד יש יתרון בתור נבחרות שמשחקות ביחד במשך מספר שנים. יש לנו את ליאו מסי שהוא השחקן הטוב בעולם ועלינו לדאוג ששיתוף הפעולה בין כולם יצלח. אגוארו יכול לשחק כ-9 ולשתף פעולה בצורה טובה עם מסי. הגעתי לכאן כדי להוביל את ארגנטינה למונדיאל ועכשיו עלינו להתכונן לרגע הזה".


[SELECCIÓN MAYOR] Sampaoli dio la lista de futbolistas citados, que militan en clubes del exterior, para los próximos partidos amistosos pic.twitter.com/33tMxsKn2K

— Selección Argentina (@Argentina) October 20, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי