פרננדו היירו עשוי להתמנות למנהל המקצועי בספרד

פרננדו היירו
פרננדו היירו | צילום: Gettyimages

בלם העבר שלא מונה לתפקיד בהתאחדות הישראלית, עשוי לחזור למלא אותו בספרד אחרי שעזב אותו ב-2011. גם צ'אבי אלונסו וקרלוס מרצ'נה מועמדים

(גודל טקסט)

פרננדו היירו, זוכרים? לפי "מארקה", בלם העבר האגדי של ריאל מדריד ונבחרת ספרד, צפוי לשמש כמנהל המקצועי של ההתאחדות הספרדית לכדורגל.

בהתאחדות הספרדית רוצים למנות מחדש מנהל מקצועי מאז 2011, כשהאחרון שכיהן בתפקיד היה לא אחר מאשר… היירו, שמונה לראשונה בשנת 2007 ובתקופתו זכתה "לה רוחה" ביורו 2008 ובמונדיאל 2010. כעת, הקפטן לשעבר הוא המועמד המוביל לאייש את התפקיד אותו הוא מכיר היטב.

כזכור, רק לפני שנתיים אמור היה היירו, שסיים את תפקידו כעוזר המאמן של קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד, להתמנות כיועץ לרפורמה בכדורגל הישראלי ביזמה של שרת הספורט מירי רגב, אך הדבר בסופו של דבר לא יצא לפועל והספרדי בסופו של דבר בחר לאמן את ריאל אוביידו, אותה עזב בסוף העונה החולפת.

היירו. מה שלא מספיק לישראל טוב לספרד? (Gettyimages)

עם זאת, היירו הוא לא המועמד היחיד לתפקיד כשמי שהוזכרו כמועמדים נוספים הם בלם העבר של ולנסיה קרלוס מרצ'נה וצ'אבי אלונסו שרק בקיץ האחרון תלה את הנעליים. עם זאת, הקשר ששיחק בבאיירן מינכן בעונה שעברה עשוי להתפנות כעת ללימודיו כמאמן, לאחר שהצהיר לאחרונה שירצה לעשות זאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי