מנדז'וקיץ' כשיר, שאצ'ירי: "חשוב שנוכיח שמגיע לנו להיות במונדיאל"

מריו מנדז'וקיץ'
מריו מנדז'וקיץ' | AFP

פלייאוף מוקדמות מונדיאל 2018: החלוץ צפוי לפתוח בהתקפת קרואטיה במקסימיר, מאנולס ייעדר מהסגל של היוונים מחר (חמישי, 21:45). שווייץ תתארח אצל צפון אירלנד

(גודל טקסט)
בזמן שהמועמדות הבכירות לזכייה בגביע העולמי ימשיכו בסוף השבוע בהכנות שלהן לקראת הטורניר ברוסיה, שלב הפלייאוף על הכרטיסים הנותרים יצא מחר (חמישי) לדרך עם שני מפגשים. במוקד: יוון תגיע לזאגרב לקרב רותח מול קרואטיה, צפון אירלנד תנסה לשמור על החלום בחיים כשהיא תארח את שווייץ.


קרואטיה – יוון (21:45)

המארחת נרגעה בעקבות העובדה שמריו מנדז'וקיץ' קיבל את האישור הרפואי והוא יעמוד לרשותו של זלטקו דאליץ'. המאמן החדש של הקרואטים צפוי להמשיך להציב את לוקה מודריץ' בעמדה קדמית יותר, ואצטדיון מקסימר צפוי להיות מלא. מילאן באדלי, קשר פיורנטינה, ייעדר מהסגל בשל פציעה. אנטה רביץ', שחזר לנבחרת אחרי היעדרות בת שנתיים, החמיא למאמן החדש: "דאליץ' הבחין שאני בכושר טוב וזימן אותי. יוון? היא משחקת מלוכלך וקשוח מאשר נבחרות אחרות".

 


דיאן לוברן המושמץ הוסיף: "אנחנו צריכים לשחק כמו גברים. העיקר שהפעם יש לנו מאמן שסומך עלינו". אצל היוונים, קוסטאס מאנולס ייעדר בשל העונש שספג מפיפ"א. העובדה כי בלם רומא לא יעמוד לרשותו של מיכאל סקיבה עוררה זעם אצל המאמן הגרמני אך הוא גם יודע שהלחץ במקסימיר יהיה כל כולו על המארחת.


כוחות הביטחון בזאגרב ינקטו באמצעי בטיחות גדולים מחשש שאוהדי קרואטיה יתפרעו נגד ההתאחדות המקומית כחלק מהמחאה שלהם נגד ראשיה.


צפון אירלנד – שווייץ (21:45)

אחרי שהובילה את בית המוקדמות שלה עם תשע ניצחונות רצופים, ונכנעה לפורטוגל, שווייץ תקווה להעפיל בפעם הרביעית ברציפות לגביע העולמי. ג'רדאן שאצ'ירי, שטען כי צפון אירלנד היא היריבה הקשה ביותר שנבחרתו יכולה לקבל, שלח מסר: "חשוב שנראה לעולם שמגיע לנו להיות במונדיאל". אצל המארחת, סטיבן דיוויס יחגוג את משחקו ה-100 במדי הנבחרת. קשר סאות'המפטון, שיהפוך לשחקן השלישי בתולדות צפון אירלנד שחוגג לפחות 100 הופעות במדי הנבחרת,  הצהיר: "אנחנו מאמינים בעצמנו, ההגעה למונדיאל היא אפשרית". 




שוב בחלק הקדמי. מודריץ' (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי