שוערת נבחרת ארה"ב: בלאטר תפס לי את התחת

הופ סולו
הופ סולו | Getty

הופ סולו התראיינה ל"אקספרסו" והאשימה את נשיא פיפ"א לשעבר בהטרדה מינית בטקס כדור הזהב ב-2012: "גם שחקנים הטרידו אותי בחדרי הלבשה ובמקלחות"

(גודל טקסט)
 גל ההטרדות המיניות הגיעו לכדורגל העולמי. שוערת נבחרת ארה"ב, הופ סולו, האשימה בראיון לעיתון הפורטוגלי "אקספרסו" את נשיא פיפ"א לשעבר ספ בלאטר שהטריד אותה מינית


 לטענתה בלאטר חפן את התחת שלה בטקס "כדור הזהב" 2012 כשהיא הגישה את פרס שחקנית השנה לחברתה איימי וומבך. "הוא תפס לי את התחת. אני יכולה לדבר על זה? זה קרה עוד לפני שעלינו לבמה". לדבריה גם שחקני כדורגל הטרידו אותה בעבר. "אני תמיד מדברת עם אלה שמעורבים בזה ישירות. נאלצתי להגיד להם 'אל תגעו בי'. אל תגעו'. זה קרה לי במקלחות בחדרי הלבשה עם אנשים מעולם הכדורגל".




סולו לא פגשה את בלאטר שוב מאז המקרה ולא היתה לה הזדמנות להתעמת איתו ולגעור בו. העיתון יצר קשר עם בלאטר שכינה את האשמותיה מגוכחות. לדבריה: "אני מאוכזבת מנשים שלא דיברו עדיין על הטרדות מיניוות בעולם הספורט. כל אחד עושה את החשבון שלו וזה לא הכי נעים, אבל אני רוצה שנשים בעיקר בכדורגל ידברו גם על הנושא. יש מטרידנים שעדיין פעילים בכירים בעולם הכדורגל".


Futbolista Hope Solo acusa a Joseph Blatter de haberla acosado https://t.co/I9XP6edsEKpic.twitter.com/jHSNNRsm9X

— Espectador Deportes (@DeportesEE) 11 בנובמבר 2017


לדבריה הטרדות מיניות לא קיימות רק בעולם הבידור אלא בספורט ובכדורגל בפרט. "במשך השנים ראיתי הרבה שחקניות כדורגל שיצאו עם המאמנים שלהם והתחתנו איתם וזה דבר שאסור למאמני כדורגל לעשות. אותו מצב קיים בין שחקניות כדורגל לרופאים ולאנשי תקשורת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי