צפו בתקציר: ספרד דרסה את קוסטה ריקה 0:5, איסקו נפצע והוחלף

שחקני ספרד חוגגים
שחקני ספרד חוגגים | צילום AFP

"לה-רוחה" לא ריחמה על יריבתה ממרכז אמריקה בזכות דויד סילבה שכבש צמד ובישל את הראשון לאלבה, מוראטה ואינייסטה הוסיפו. קשרה של ריאל מדריד ירד מכר הדשא בדקה ה-60 כדי לא לסכנו

(גודל טקסט)

אצטדיון "לה-רוסאלדה" במלאגה אירח הערב (שבת) את משחק הידידות בו ספרד הביסה את קוסטה 0:5, כשדויד סילבה כיכב עם צמד שערים ובישול לג'ורדי אלבה. אלבארו מוראטה ואנדרס אינייסטה תרמו שערים משלהם. איסקו נפצע בדקה ה-60 וירד מכר הדשא כדי לא לסכנו. שחקן מכבי נתניה לואיס מארין, שמשמש כעוזר המאמן של הנבחרת ממרכז אמריקה, ראה את חניכיו לא מהווים יריבים ל"לה-רוחה".

המשחק במלאגה החל בסערה כשכבר בדקה השישית סילבה שלח כדור רוחב מאגף ימין אל אלבה, שחיכה בקצה השמאלי של הרחבה ושלח את הכדור לפינה הימנית של קוסטה ריקה. בדקה ה-23 אלבארו מוראטה הכפיל את התוצאה, שניצל הדיפה לא טובה של השוער קרבאחל. עד הירידה למחצית ספרד בעיקר השתעשעה ביריבתה אך לא כבשה את השלישי.

המחצית השנייה החלה בסערה כשבדקה ה-51 קשרה של מנצ'סטר סיטי ניצל בלאגן ברחבת קוסטה והכניע את השוער ללא בעיה. חלפו רק ארבע דקות וסילבה השלים צמד, כשפרץ עם רגל שמאל מאגף ימין ושלח את הכדור לפינה הרחוקה ולרשת. בדקה ה-60 איסקו נפצע והוחלף כדי לא להחמיר את פציעתו. אינייסטה הצטרף גם כן לחגיגת השערים במלאגה, שירה את הכדור לרשת מ-18 מטרים.

דויד סילבה. עוד משחק נהדר לקשר הוותיק (AFP)
דויד סילבה. עוד משחק נהדר לקשר הוותיק (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי