אריקסן: אם ננצח את אירלנד זה יהיה הניצחון הכי גדול שלי העונה

כריסטיאן אריקסן מול הארי ארטר
כריסטיאן אריקסן מול הארי ארטר | Gettyimages

כוכב נבחרת דנמרק מוכן להתמודדות בדאבלין והוסיף: "זה יכול להיות ניצחון יותר גדול מה-1:3 של טוטנהאם על ריאל מדריד". מרטין אוניל בטוח: "חשוב שנכבוש כי גם הם יכולים להבקיע" (שלישי, 21:45, ישיר בספורט3)

(גודל טקסט)

נבחרת אירלנד תארח מחר (שלישי, 21:45 שידור ישיר בספורט3) את נבחרת דנמרק במשחק האחרון במסגרת פלייאוף העלייה למונדיאל, אחרי שהדנים לא הצליחו לנצח את המשחק הראשון בקופנהאגן שהסתיים ב-0:0 וכעת נשאלת השאלה האם עוד נבחרת בריטית תעפיל למונדיאל.

כריסטיאן אריקסן, כוכב דנמרק וטוטנהאם, הצהיר: "אם ננצח את אירלנד זה יהיה הניצחון הכי גדול שלי העונה, אפילו גדול יותר מזה של טוטנהאם 1:3 על ריאל מדריד. להגיע למונדיאל זה אחד הדברים הכי גדולים שאתה יכול לעשות עבור המדינה שלך, וזה יהיה הישג אישי גדול והישג לכל המדינה".

תוצאה טובה בדאבלין: "אנחנו לא לחוצים מהתיקו בבית. אישית המסירה האחרונה שלי לא הייתה טובה במשחק הראשון, אבל אנחנו יכולים לעלות גם בדאבלין. הם יחששו לספוג שער חוץ".

ניקלאס בנדטנר, אקס ארסנל וכיום משחק ברוזנבורג חושב שהאירים לא יוכלו לשחק על 0:0 בבית: "הם חייבים לצאת מהרחבה שלהם לכבוש וזה ישרת אותנו. בטוח שהגומלין יהיה מעניין יותר מהמשחק הראשון". החלוץ, שמכהן בינתיים כמלך שערים בליגה הנורבגית עם 18 שערים, שיחק רק 15 דקות במשחק הקודם ועשוי לפתוח באצטדיון "אביבה".

מרטין אוניל.
מרטין אוניל. "נצטרך להיות יצירתיים" (gettyimages)

האירים החזיקו בכדור במשחק הראשון רק ב-28 אחוז, אבל המאמן, מרטין אוניל, אמר: "זה היה לילה קשה עבורנו, אבל השחקנים היו נפלאים והדנים לא הגיעו אפילו למצב אחד ממשי. ידענו איך להתמודד איתם. לכבוש שער חוץ היה דבר נפלא עבורנו, אבל נצטרך להיות יותר יצירתיים בדאבלין. אנחנו חייבים לכבוש בגלל שגם הדנים מסוגלים לזה".

אם מדובר על ניסיון בפלייאוף, לאירלנד יש ניסיון רב בתחום. הם העפילו דרך הפלייאוף ליורו בפעמיים האחרונות, וגם למונדיאל 2002 עלו אחרי ששיחקו במשחקי ההצלבה. האירים משחקים על הקלף של האאוטסיידרים, אבל ניצחו ב-26 החודשים האחרונים נבחרות חזקות כמו איטליה, גרמניה ו-וויילס. קשר הנבחרת, דיוויד מילר, אמר: "אני רואה רק תוצאה אחת והיא שנעלה למונדיאל. לדנים יש שחקנים טובים, אבל אין להם לב ונחישות כמונו".

ניקלאס בנדטנר. (טוויטר) ניקלאס בנדטנר. "לא לחוצים מהתיקו בבית" (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי