דיווח: פלה התמוטט פעם נוספת והובהל לבית חולים

פלה
פלה | Gettyimages

מי שנחשב לדעת רבים לכדורגלן הטוב בעולם, כבר בן 77, הוזמן בסוף השבוע ללונדון לטקס מיוחד בו היו אמורים להוקיר את תרומתו לענף. הוא יישאר בהשגחה בימים הקרובים בעקבות "תשישות קשה"

(גודל טקסט)

 מחזיקים אצבעות לפלה. אגדת הכדורגל, לדעת רבים השחקן הטוב ביותר שכיכב על כר הדשא מאז ומעולם, פלה הברזילאי, התמוטט והובהל לבית חולים – כך מדווח היום (שישי) ברחבי העולם.

לפי "הסאן" האנגלי, פלה חלה בימים האחרונים וחלה הידרדרות במצבו כשלדעת המומחים שטיפלו בו הסיבה היא תשישות של הברזילאי בן ה-77, שיבלה לפחות את סוף השבוע בבית החולים ויישאר תחת מעקב צמוד.

פלה אמור היה להגיע ללונדון לטקס מיוחד בו התכוונו להוקיר את תרומתו לענף הכדורגל, אולם יישאר בברזיל המתפללת לשלומו. מוקדם יותר השבוע נכח פלה בטקס בריו דה ז'ניירו לקראת המונדיאל הקיץ ברוסיה ורבים התעסקו בכך שנאלץ להסתייע בהליכון אשר העיד על הקשיים הרפואיים אותם חווה.

פלה החל מסיבות רפואיות לדלל את התייצבותו באירועים וגם להגרלת המונדיאל הגיע כשהוא על כסא גלגלים. פלה הוא עד היום הכדורגלן היחיד שזכה בשלושה גביעי עולם, עם ברזיל כמובן ב-1958, 1962 וב-1970. בקריירה המקצוענית שיחק בין היתר בסנטוס ובניו יורק קוסמוס, איתן זכה בתארים רבים הודות למעל אלף שערים שכבש ב-21 שנות קריירה. גם בדצמבר 2014 דווח על כך שהתמוטט ואושפז בבית חולים בסאו פאולו.


רק שיהיה בריא (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי