הולנד הודיעה על מסיבת עיתונאים, קומאן יוכרז כמאמן הנבחרת

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | Gettyimages

אחרי שפוטר מאברטון מוקדם יותר העונה, ההולנדי בן ה-54 ישוב למולדתו ויהיה האחראי על נבחרת האורנג' בניסיון להחזירה לפחות לאליפות אירופה אחרי ההיעדרות ב-2016

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

נבחרת הולנד תכריז מחר (שלישי) על מאמנה החדש, וזה יהיה לא אחר מאשר רונאלד קומאן. בנובמבר האחרון החליט דיק אדבוקט להתפטר, כחצי שנה לאחר שהגיע לקדנציה שלישית אצל האורנג' בניסיון לסייע לאחר סדרת כישלונות, וכעת יזכה לאמון מי שהחל את העונה באברטון ופוטר בעקבות היקלעות עד למקום ה-18, על אף השקעה מאסיבית בסגל בחודשי הקיץ.

קומאן יחתום בנבחרת הולנד לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות, כשהמטרה כמובן היא להעפיל לאליפות אירופה ב-2020 לאחר שהאורנג' כשלה בניסיון להתברג ביורו 2016. מסיבת העיתונאים רשמית תיערך כאמור מחר בשעות אחר הצהריים, כך הודיעה ההתאחדות המקומית.

קומאן בן ה-54 שימש כעוזר מאמן נבחרת הולנד בתחילת דרכו (1997/8), משם המשיך לעמדת העוזר בברצלונה למשך כשנתיים ומאז החל לפלס את דרכו לצמרת כמאמן ראשי – תחילה בוויטסה ואייאקס המקומיות, בין לבין גם היה בפ.ס.וו איינדהובן ובפיינורד כך שעבר בכל הגדולות במדינתו, ובאירופה אימן את בנפיקה, ולנסיה, סאות'המפטון ואברטון ממנה פוטר לאחר עונה מוצלחת ופתיחת עונה כושלת ב-2017/8.


חוזר לאמן בהולנד, הפעם את הנבחרת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי