משחקי הכנה: 2:3 דרמטי לרומניה על צ'ילה, רק 0:0 למרוקו

רומניה מול צ'ילה
רומניה מול צ'ילה | האתר הרשמי

הרומנים פיגרו 2:1 בעשרה שחקנים, אך כבשו פעמיים והשיגו ניצחון. מרוקו לא הצליחה להתעלות מול אוקראינה, גם לוקסמבורג וסנגל נפרדו בתיקו ללא שערים. 1:1 להולנד מול סלובקיה

(גודל טקסט)
המונדיאל ברוסיה מתקרב בצעדי ענק והערב (חמישי) התקיימו ארבעה משחקי ידידות. שני המפגשים בהם שיחקו נבחרות שהעפילו למונדיאל הסתיימו בקול ענות חלושה כשמרוקו סיימה ב-0:0 מול אוקראינה ולוקסמבורג נפרדה מסנגל בתיקו ללא שערים. במשחק המוקדם, בין שתי נבחרות שלא יהיו בטורניר היוקרתי, רומניה גברה על צ'ילה 2:3.


רומניה – צ'ילה 2:3

ניקולאה סטאנצ'יו העלה את הרומנים ל-0:1 בדקה ה-13. כעבור 17 דקות ניוקאלס קאסטיו הותיר את המובילה בעשרה שחקנים וצ'ילה הצליחה להשוות מרגליו של גיז'רמו מריפאן (32). 12 דקות בתוך המחצית השנייה לורנצו רייס השלים מהפך, אך רומניה לא הרימה ידיים וניצחה הודות לשערים של צ'יפריאן דאק (66) וקונסטנטין בודסקו (84).


מרוקו – אוקראינה 0:0

מרוקו רשמה משחק מספר 16 ברציפות ללא ההפסד, אך בהתחשב בבית הקשה שמצפה לה במונדיאל (ספרד, פורטוגל ואיראן), היא בהחלט צריכה להיות מודאגת. מרוקו תשחק מול סלובקיה ואסטוניה לשני משחקי הכנה נוספים לפני שתפתח את הטורניר היוקרתי מול נבחרת איראן ב-15.6.

 
 

לוקסמבורג – סנגל 0:0

סנגל, שתתחיל את דרכה במונדיאל מול פולין ב-19.6 (יפן וקולומביה הן שתי היריבות הנוספות), תקיים לפני כן שני משחקי הכנה נוספים מול קרואטיה ודרום קוריאה וכל מה שהיא תרצה זה לשכוח את התוצאה המביכה בלוקסמבורג וכמה שיותר מהר. 


תוצאת נוספת:

סלובקיה – הולנד 1:1
לסלובקיה: אדם נמץ (80). להולנד: קויינסי פרומס (60).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי