צפו: סרביה נכנעה 1:0 לצ'ילה, 1:1 דרמטי בין איטליה להולנד

נבחרת סרביה
נבחרת סרביה | AFP

אקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' מנע מנבחרתו תבוסה בהכנה הראשונה שלהם לגביע העולם. צפו: מרוקו הרשימה ב-1:2 על סלובקיה, השתיים שלא העפילו למונדיאל נפרדו בתיקו אחרי שוויון דרמטי של אקה, זאזה כבש ראשון

(גודל טקסט)

ערב נוסף של משחקי הכנה לגביע העולם נערך היום (שני), ובסיומו נבחרת סרביה התקשתה מול צ'ילה, נבחרת שכידוע לא עלתה למונדיאל, ונכנעה לנגיחה של הבלם גיז'רמו מריפאן בדקה ה-88. נבחרת נוספת שמתכוננת למונדיאל וגם יצאה עם ידה על העליונה היא מרוקו, שהרשימה במשחק שנערך בשווייץ מול סלובקיה וניצחה 1:2.

משחק נוסף שנערך היום והיה לפחות על הנייר המסקרן מכל דווקא הפגיש בין שתי נבחרות שלא יהיו בגביע העולם הקרוב, בו איטליה והולנד נפרדו ב-1:1 אחרי שהבלם ניית'ן אקה קבע שוויון שתי דקות לפני תוספת הזמן

סרביה – צ'ילה 1:0
ללא פרדראג ראיקוביץ' שישב על הספסל ועם אקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' בין הקורות, נכנעה בגראץ (אוסטריה) נבחרת סרביה לנגיחה של הבלם גיז'רמו מריפאן בדקה ה-88. היה זה משחק הכנה ראשון לסרבים והיכולת בוודאי מדאיגה את המאמן מלאדן קרסטאיץ', שלולא סטויקוביץ' עם שתי הצלות נהדרות ייתכן שהיה יוצא מובס. סרביה עוד תפגוש את בוליביה וב-17.6 תשחק מול קוסטה ריקה במשחק הראשון שלה במונדיאל. לאחר מכן תפגוש גם את שוויץ וברזיל בניסיון להעפיל שלב.


סטויקוביץ'. מנע לפחות עוד שער מהצ'ילאנים (Gettyimages)

מרוקו – סלובקיה 1:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
אחת הנבחרות הפחות מוכרות לנו היא מרוקו, שהערב בשווייץ הרשימה מאוד מול סלובקיה, נבחרת שלא עלתה במונדיאל, ובהחלט השאירה טעם של עוד. יאן גרגוש הסלובקי כבש ראשון בדקה ה-59, אבל מרוקו הגיבה מיידית עם שערים של איוב אל-כעבי (64) ויונס בלהנדה (74). בגביע העולם מרוקו תפגוש את איראן, פורטוגל וספרד.


אוהדי מרוקו תומכים בנבחרתם גם לפני ההגעה לרוסיה (מסך)

איטליה – הולנד 1:1
שתי מעצמות שלא יהיו על כר הדשא ברוסיה בקיץ הקרוב נפגשו בטורינו ואת המשחק כמעט הכריע חלוץ ולנסיה והאזורי, סימונה זאזה שהמשיך את יכולתו הנפלאה העונה ובדקה ה-67 הכניע את יספר סילסן, אלא שבלם בורנמות' ונבחרת הולנד ניית'ן אקה נגח את השוויון בדקה ה-88. מי שעלה עם סרט הקפטן באיטליה הוא לורנצו אינסינייה, הקשר שחגג היום את יום הולדתו ה-27 ולמעשה הפך לקפטן הראשון של איטליה שמגיע מנאפולי. בדקה ה-69 הורחק המגן דומניקו קרישטיקו ונבחרת האורנג' של רונלד קומאן, שניסתה מספר מערכים במהלך המשחק, השכילה למצוא את הרשת של מתיה פרין. 


זאזה כבש ראשון, אקה השווה רגע לפני הסיום (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי