צפו בתקציר: הכוכבים כבשו, 0:3 לבלגיה על מצרים

אדן הזאר
אדן הזאר | האתר הרשמי

לוקאקו, הזאר ופלאיני הבקיעו. בשני: ניסוי כלים אחרון מול קוסטה ריקה לפני המונדיאל. המפסידה, ללא סלאח, כבר עם 6 משחקים ללא ניצחון והמפגש הבא שלה יהיה בגביע העולם מול אורגוואי. 90 דק' והפסד לאוגו

(גודל טקסט)
המשחק של ישראל מול ארגנטינה אומנם התבטל באופן רשמי, אבל משחקי ההכנה למונדיאל נמשכו גם היום (רביעי) כשניגריה וג'ון אוגו (90 דקות) הפסידו 1:0 לצ'כיה. בהמשך, פנמה הפסידה 1:0 לנורבגיה באוסלו. במשחק המאוחר בלגיה לא התקשתה וגברה בביתה 0:3 על נבחרת מצרים.


בלגיה – מצרים 0:3

נבחרת בלגיה סימנה וי נוסף כשגברה בביתה 0:3 על נבחרת מצרים משערים של רומלו לוקאקו, אדן הזאר ומרואן פלאיני. השדים האדומים הרשימו בעיקר במחצית הראשונה וחלוץ מנצ'סטר יונייטד דחק מקרוב את הראשון (27) אחרי מהלך יפה של הזאר. 11 דקות לאחר מכן כוכב צ'לסי הכפיל עם בעיטה חזקה לרשת. בתוספת הזמן מרואן פלאיני המחליף כבש מקרוב את השלישי וקבע את תוצאת המשחק.


ביום שני הקרוב הבלגים יערכו את ניסוי הכלים האחרון שלהם לפני המונדיאל כשישחקו בביתם מול קוסטה ריקה. מצרים, ללא מוחמד סלאח הפצוע, נראתה חסרת רעיונות, כמעט לא הצלחה לסכן את שערו של טיבו קורטואה והמשחק הבא שלה יהיה בעוד תשעה ימים בגביע העולם מול נבחרת אורגוואי והיא תגיע למעמד היוקרתי אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון.



ניגריה – צ'כיה 1:0
במבחן האחרון שלהם לפני משחק הפתיחה בשבת הבאה מול קרואטיה ה"סופר איגלס" אומנם הפסידו, אך ג'ון אוגו יכול להיות מעודד לקראת המונדיאל לאחר שפתח בהרכב והשלים 90 דקות במדים הלאומיים. הצ'כים כבשו את השער היחיד במשחק בדקה ה-25 מרגליו של תומאש קאלאס ולמרות שלא יטוסו לרוסיה החודש, הם יכולים להתעודד מהניצחון. 


נורבגיה – פנמה 0:1

נבחרת נוספת שלא תהיה במונדיאל גברה על אחת כשכן תהיה, כששער בודד של ג'ושואה קינג כבר בדקה הרביעית הספיק להם לניצחון מינימלי על פנמה, שבעוד 12 ימים תערוך את משחקה הראשון אי פעם בגביע העולמי כשתפגוש את בלגיה. נורבגיה מצידה, כבר חושבת על המשחק מול קפריסין בספטמבר במסגרת ליגת האומות.


Team picture !#REDTOGETHER#BELEGY#WorldCuppic.twitter.com/I9p5ktmUos

— Belgian Red Devils (@BelRedDevils) June 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי