דיווח: אוזיל בספק למונדיאל, סאנה עשוי לשוב לסגל

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

כוכב ארסנל נפגע בברכו במשחק ההכנה מול אוסטריה ולא התאמן עם אלופת העולם מאז ההפסד. בנוסף, כך על פי הפרסומים, הקשר סובל גם מכאבי גב עזים. הכישרון הצעיר של מנצ'סטר סיטי בכוננות

(גודל טקסט)
לחץ גדול במחנה הגרמני. עשרה ימים לפני שאלופת העולם תפתח את המונדיאל מול מקסיקו, קשר הנבחרת מסוט אוזיל ספג מכה בברכו במהלך ההפסד 2:1 לאוסטריה ולא התאמן עם חבריו בארבעת הימים האחרונים.


על פי דיווחים בגרמניה, כוכב ארסנל עלול להחמיץ את המונדיאל ברוסיה ומי שעשוי להיות מוקפץ במקומו לסגל הוא לירוי סאנה שכזכור נופה רק לאחרונה במפתיע על ידי המאמן יוגי לב. בנוסף לפגיעה בברכו, אוזיל סובל גם מכאבי גב.


אוזיל הוחלף בדקה ה-76 על ידיד דרקסלר באותו הפסד 2:1 לאוסטריה לאחר שכבש את השער היחיד של הגרמנים במשחק. בגרמניה טוענים שהקשר לא ישתתף במשחק ההכנה האחרון של הגרמנים מחר (רביעי) מול סעודיה לפני פתיחתו של גביע העולם.


Sky Germany | Mesut Ozil has not trained for the past 4 days after suffering a knee injury against Austria. He is also still suffering from a back problem and will likely be rested against Saudi Arabia on Friday. Take care Mesut! #afc

— LTArsenal™ (@ltarsenal) June 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי