מרטינס: אנחנו עוד לא מוכנים פיזית, מנטלית או טקטית

רוברטו מרטינס
רוברטו מרטינס | Gettyimages

מאמן נבחרת בלגיה צינן את ההתלהבות אחרי ה-0:3 מול מצרים, אדן הזאר שנבחר למצטיין אמר: "זה מה שאני אמור לעשות. לתת את הקצב, לנהל את המשחק ואם אני 20 מטר מהשער גם לכבוש"

(גודל טקסט)
בלגיה ניצחה אתמול (רביעי) בקלות את מצרים 0:3 במשחק ההכנה בבריסל והוכיחה שלפרעונים בלי מוחמד סלאח אין הרבה למכור. מהעבר השני, אדן הזאר הראה ניצוצות מצויינים עם שער ובישול והרגיע את הבלגים המודאגים שנבחרתם לא תגלה יכולת טובה במונדיאל ושהם יכולים לעשות קמפיין גדול.
 

הזאר שנבחר לשחקן המצטיין הוחלף במחצית ואמר: "תיקלו אותי חזק מאוד 44 שניות מהפתיחה וזה דווקא הכניס אותי למשחק מצוין. בגלל זה יצאתי גם במחצית כי חשתי כאב, אבל אני ארגיש יותר טוב. נבחרתי לשחקן המצטיין? זה מה שאני אמור לעשות. לתת את הקצב, לנהל את המשחק ואם אני 20 מטר מהשער גם לכבוש". מישי באטושאי שנכנס כמחליף ובישל למרואן פלאיני חזר לשחק אחרי שהיה פצוע מאז אפריל ואמר: "היה לי כיף לא נורמלי במשחק. אני אף פעם לא בלחץ. חבל שלא כבשתי, אבל זה היה טוב לפלאיני להבקיע וממילא הייתי המבשל".

מאמן בלגיה, רוברטו מרטינס, צינן את ההתלהבות וטען: "אנחנו עוד לא מוכנים פיזית, מנטלית או טקטית ולכן המשחק הבא שלנו נגד קוסטה ריקה יהיה חשוב מאוד. ההופעה שלנו לא היתה מושלמת, אבל כשעושים טעויות חשוב לתקן אותם ביחד". 

לגבי נבחרת מצרים האכזבה די גדולה. היא לא ספגה שלושה שערים מאז מאי 2014 ושמרה 18 פעמים על רשת נקיה ב-38 משחקים תחת הקטור קופר.

הזאר דיבר בסיום המשחק על החבר שלו לשעבר מצ'לסי מוחמד סלאח ואמר: "במונדיאל אני אעודד את מצרים ואת סלאח. מצרים שיחקה לא רע גם בלעדיו. לא היה להם מזל כי כבשנו שער מהיר יחסית וזה גרם להם לנזק. אחרי שסלאח נפצע בגמר האלופות דיברתי איתו ואמרתי לו שאני מאחל לו לשחק במונדיאל ואני אהיה האוהד שלו. כולנו רוצים לראות אותו במונדיאל וכל נבחרת היתה חסרה בגדול את השערים שלו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי