צפו: שער אדיר לראשפורד, 0:2 לאנגליה בניסוי הכלים האחרון

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Gettyimages

החלוץ שלח פצצה לחיבורים של קוסטה ריקה (13), וולבק הכפיל (76). המשחק הבא של נבחרת שלושת האריות יהיה במונדיאל מול טוניסיה. לפני משחק הפתיחה מול ספרד, הופעה 150 ובישול לרונאלדו ב-0:3 של פורטוגל

(גודל טקסט)
פתיחת המונדיאל מתקרבת בצעדי ענק והערב (חמישי) משחקי ההכנה של הנבחרות לקראת הטורניר ברוסיה נמשכו. במשחק הראשון גברה אנגליה בניסוי הכלים האחרון שלה על קוסטה ריקה 0:2. בהמשך פורטוגל דרסה את אלג'יריה החלשה 0:3 בליסבון במשחק ההכנה האחרונה שלה לפני שתפגוש את ספרד בגביע העולם.


אנגליה – קוסטה ריקה 0:2
האנגלים אירחו באלנד רואד לראשונה מאז 2002 והצליחו להשיג ניצחון ראשון באצטדיון. גארת' סאות'גייט' רצה לבחון את כל שחקני הסגל והשחקן היחיד שנותר בהרכב ממשחק ההכנה הקודם מול ניגריה היה ג'ון סטונס. בדקה ה-13 מרקוס ראשפורד שיגר טיל אדיר לרשת של קיילור נבאס, חגג את שערו השלישי במדי הנבחרת והעניק לאוהדים הרבים שהגיעו סיבה טובה לחייך במשחק ההכנה האחרון של נבחרת שלושת האריות לפני המונדיאל.


בדקה ה-76 התוצאה הוכפלה. ראשפורד מצא בכדור עומק את דלה עלי, שהעביר מצוין לוולבק שנגח מקרוב לקורה ופנימה וקבע את תוצאת המשחק. המשחק הבא של אנגליה יהיה במסגרת גביע העולם מול טוניסיה. במשחק המקביל בבית, בלגיה תפגוש את פנמה. קוסטה ריקה שנראתה רע תערוך משחק הכנה נוסף מול בלגיה לפני שתחל את המסע שלה בטורניר היוקרתי מול סרביה.


34 – Ruben Loftus-Cheek completed every single pass he attempted for England in the game against Costa Rica tonight (34/34). Control. pic.twitter.com/ibuNIDyWBu

— OptaJoe (@OptaJoe) June 7, 2018


פורטוגל – אלג'יריה 0:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אלופת אירופה סימנה וי על משחק ההכנה האחרון לפני המונדיאל. אחר שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, הנבחרת של פרננדו סנטוס קיבלה את כריסטיאנו רונאלדו שפתח בהרכב, רשם הופעה 150 במדי הנבחרת ועזר לה לשוב לנצח.


בדקה ה-17 ברנרדו סילבה מצא את גונסאלו גדש שהכניע מקרוב את השוער. שבע דקות לפני ההפסקה הגיע השני. רונאלדו פרץ נהדר באגף שמאל ומצא בכדור מדוד את ברונו פרננדס שנגח לרשת. פורטוגל לא הסתפקה בשניים וגדש השלים צמד עם נגיחה עוצמתית לרשת הגבוהה בדקה ה-55. הסלסאו, שהוגרלו לבית עם ספרד, מרוקו ואיראן, יפתחו את גביע העולם בעוד שמונה ימים בקרב מסקרן מול הנבחרת של אינייסטה, ראמוס וחבריהם.



מוכן למונדיאל. כריסטיאנו (AFP)


אורוגוואי – אוזבקיסטן 0:3
רגע לפני שהיא ממריאה לרוסיה, המארחת הביסה במונטווידאו את היריבה הנוחה.  זה התחיל משער של ג'ורג'יאן די ארסקאטה בדקה ה-32 מבישול של לואיס סוארס, שבעצמו כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-54. בלם אתלטיקו מדריד חוסה מריה חימנס הראה שהוא יודע לעשות יותר מאשר רק הגנה כשחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-73 ואורגוואי תקווה להמשיך ביכולת הטובה הזאת גם ביום שישי הבא מול מצרים.


תוצאה נוספת

דרום קוריאה – בוליביה 0:0
איסלנד – גאנה 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי