צפו: 0:1 דחוק לספרד על טוניסיה, צרפת מעדה

נביל פקיר
נביל פקיר | האתר הרשמי

שתי המועמדות לזכייה לא הרשימו בחזרה הגנרלית. שער מאוחר של אספס (84) סידר ניצחון לפני פורטוגל, אמבפה מנע מדשאן הפסד מול ארה"ב. 10 דקות לראיקוביץ' ב-1:5 של סרביה (צפו בשער האדיר של איבנוביץ')

(גודל טקסט)

מונדיאל 2018 שייערך ברוסיה ייצא לדרך באופן רשמי בעוד חמישה ימים והערב (שבת) הנבחרות ערכו את משחק ההכנה האחרון שלהן לפני הדבר האמיתי. ספרד, אחת המועמדות הבכירות לזכייה בטורניר, השיגה 0:1 דחוק על טוניסיה החלשה. מועמדת נוספת לזכייה, צרפת, סיימה רק ב-1:1 בבית מול ארצות הברית. מוקדם יותר גברה אוסטרליה 1:2 על הונגריה, סרביה דרסה את בוליביה 1:5 ומרוקו ניצחה את אסטוניה 1:3.

ספרד – טוניסיה 0:1

שישה ימים לפני שהיא תפתח את המונדיאל במשחק מסקרן מול פורטוגל, נבחרת ספרד, אחת המועמדות הבכירות לזכייה בגביע העולם, הציגה יכולת חלשה בקרסנודאר וניצחה רק 0:1 את טניסיה בניסוי הכלים האחרון של שתיהן לפני הטורניר.


הספרדים אמנם לא הפסידו כבר שנתיים, אך לפני הניצחון הדחוק הערב הם סיימו ב-1:1 מאכזב מול שווייץ ושני המשחקים האחרונים בהחלט צריכים להדאיג את אינייסטה, ראמוס וחבריהם. יאגו אספאס עלה מהספסל בדקה ה-76 במקום ג'ורדי אלבה וכבש את שער הניצחון שש דקות לפני הסיום בבעיטה חזקה מתוך הרחבה.


צרפת – ארצות הברית 1:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אחת המועמדות הבכירות לזכייה בגביע העולם סיימה ב-1:1 מאכזב בליון מול נבחרת ארצות הברית שלא תשתתף במונדיאל. אחרי שלושה ניצחונות רצופים, החבורה של דשאן נעצרה דווקא במשחק ההכנה האחרון שנערך שבוע בדיוק לפני משחק הפתיחה של הטורניר מול אוסטרליה.


הצרפתים עלו בהרכב החזק ביותר אך הרבו להחמיץ ובדקה ה-44 הם נענשו כשג'וליאן גרין בעט לפינה הקרובה והצליח להכניע את הוגו לוריס. 12 דקות לפני הסיום הטריקולור נמנעו מהפסד בזכות שערו הרביעי של קיליאן אמבפה במדי הנבחרת.

 

מנע מבוכה. אמבפה (Getty)


הונגריה – אוסטרליה 2:1
האוסטרלים קיבלו זריקת עידוד בחזרה הגנרלית לפני גביע העולם עם ניצחון חוץ יקר בבודפשט. דניאל ארזני בן ה-19, השחקן הצעיר ביותר שישחק במונדיאל, קם מהספסל בדקה ה-73 וכעבור דקה העלה את נבחרתו ל-0:1. בדקה ה-88 החלה הדרמה כשסיינסברי איזן ל-1:1 עם שער עצמי, אך כעבור ארבע דקות היה זה תמאש קדאר עם שער עצמי אומלל משלו שהעניק לאורחת ניצחון. המשחק הבא של אוסטרליה, בעוד שבוע בדיוק, יהיה מול צרפת החזקה במסגרת המונדיאל. במשחק המקביל בבית ייפגשו דנמרק ופרו.


¡GOOOOOOOOL DE ESPAÑAAAAAA!

¡Goooooool de @aspas10!

¡Zurdazo que bate a Mathlouthi y el tanto que sube al marcador en Krasnodar!

– | 1-0 | 84' | #HagamosQueOcurra#Rusia2018pic.twitter.com/CQtgcnv4a8

— Selección Española de Fútbol (@SeFutbol) 9 ביוני 2018


סרביה – בוליביה 1:5

עם סטויקוביץ' בהרכב וראיקוביץ' על הספסל, הסרבים הרשימו כשהתפוצצו על הנבחרת האומללה מדרום אמריקה עם חמישייה מהדהדת. שוער מכבי תל אביב עלה מהספסל בדקה ה-80 כשהחליף את אקס מכבי חיפה. אלכסנדר מיטרוביץ' הפציץ שלושער (5, 23 ו-68), אדם ליאיץ' (19) וברניסלאב איבנוביץ' (43, וולה מרהיב לאחר מבצע קבוצתי מרשים) הוסיפו. חמאני קמפוס רק צימק (48). הנבחרת מהבלקן תפתח את גביע העולם בעוד שמונה ימים מול קוסטה ריקה כשבמשחק המקביל באותו בית ייפגשו ברזיל ושווייץ.


נגיחה, חזה, נגיחה, מספרת ו-וולה פסיכי לחיבורים. גול דפוק לגמרי לברניסלב איבנוביץ' ב-1:5 של סרביה על בוליביה pic.twitter.com/aIyvlV6ti9

— netanel tzigler (@netanelzigler) 9 ביוני 2018


תוצאות נוספות
מרוקו – אסטוניה 1:3
פינלנד – בלארוס 0:2
שבדיה – פרו 0:0
דנמרקו – מקסיקו 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי