אפנברג: ההתאחדות הייתה צריכה לנפות את אוזיל וגונדואן

גונדואן
גונדואן | Gettyimages

הסערה סביב שני קשרי גרמניה שתמכו בנשיא טורקיה בבחירות נמשכת, כוכב העבר שנזרק במהלך מונדיאל 94' עקב עימות עם האוהדים טען: "לא יהיה להם קל, שריקות בוז מהיציעים זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות"

(גודל טקסט)

סטפן אפנברג, כוכב נבחרת גרמניה בעבר, הוסיף שמן למדורה כשטען היום (רביעי) שההתאחדות הגרמנית הייתה צריכה להדיח מסגל מהנבחרת את מסוט אוזיל ואילקאי גונדואן, קשרי ארסנל ומנצ'סטר סיטי בהתאמה שהצטלמו עם נשיא טורקיה רג'יפ ארדואן והביעו את תמיכתם במסע הבחירות שלו.

בראיון ל-"T ONLIN" אמר אפנברג שלהתאחדות יש קוד מוסרי שהיא פועלת לפיו ובמקרים קודמים הם נהגו אחרת, עם שחקנים אחרים שהפרו אותו. הפרשה של השניים טלטלה את גרמניה והגיעה לשיאה כאשר הקהל בבאיי ארנה בלברקוזן שרק בוז בכל נגיעה של גונדואן בכדור בניצחון על ערב הסעודית בשבוע שעבר.

כזכור, אפנברג, שנחשב בעבר לילד הרע של הכדורגל הגרמני, נשלח הביתה במונדיאל 1994 על ידי ההתאחדות כשהיה כדורגלן פיורנטינה מכיוון שביצע תנועה מגונה לעבר האוהדים במהלך משחק נגד דרום קוריאה בדאלאס, אחרי שהוחלף בגלל יכולת חלשה שהפגין. המאמן דאז, ברטי פוגטס, לא החזיר אותו לנבחרת והוא שב לסגל רק ב-1998.


אפנברג. יכול להזדהות עם גונדואן ואוזיל (Gettyimages)

למרות הביקורת שלו על שני השחקנים וההתאחדות, אמר אפנברג שכעת זה לא הזמן לעורר מהומות בנבחרת וצריך לתמוך בשחקנים. "לא יהיה להם קל במונדיאל. ימתחו עליהם ביקורת כל הזמן בלי קשר לכדורגל. אני חושב שהצהובונים חייבים להפסיק לבקר אותם ברגע שהוחלט להשאיר אותם בנבחרת".

על שריקות הבוז נגד גונדואן במשחק נגד ערב הסעודית בניצחון 1:2 אמר: "זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות. קרה לי אותו הדבר ב-1994. אתה שואל את עצמך הרבה שאלות, אם בכלל שווה ללבוש את החולצמה של הנבחרת וכמה זמן זה ייקח. משחק אחד או יותר עד שאעזוב את הנבחרת. זה לחץ קשה מאוד לעמוד בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי