רק רשת: "מסי הוא לא מראדונה, מגיע לו ציון 5"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הרנן קרספו, חלוץ נבחרת ארגנטינה לשעבר, מתח ביקורת על היכולת של הפרעוש לאחר ה-1:1 מול איסלנד: "הוא פנומן כשהתנאים נוחים, אחרת קשה לו". וגם: פוגבה ימשיך לחפש שער בכורה, ומאמן מקסיקו נזכר באייל ברקוביץ'

(גודל טקסט)
20:30: אוסוריו לא שוכח את אייל ברקוביץ' 
חואן קרלוס אוסוריו, המאמן הקולומביאני של מקסיקו, הפך לגיבור היום בעקבות הניצחון על אלופת העולם גרמניה. בתחילת הקריירה, שימש אוסוריו כעוזר מאמן מנצ'סטר סיטי. כשעיתונאי אנגלי הזכיר לו את התקופה, אוסוריו שלף שם מוכר. 


Mexico's Colombian coach Juan Carlos Osorio delighted to be reminded of his time as a coach at MCFC in 2001, 'ah yes, Eyal Berkovic and Ali Benarbia, two little magicians'. A modest & likeable manager who has been under huge pressure

— Sam Wallace (@SamWallaceTel) 17 ביוני 2018



17:30 הרנן קרספו מבקר את נבחרת ארגנטינה
הביקורת על נבחרת ארגנטינה לא פוסקת. גם שחקן העבר הרנן קרספו התבטא באשר ליכולת של האלביסלסטה והתייחס לתפקודו של הקפטן והכוכב הגדול לאו מסי:" למסי מגיע ציון 5", אמר חלוץ העבר שלבש את מדי הנבחרת 64 פעמים. "ברור שציפינו ממנו ליותר, אבל מסי הוא לא מראדונה, הוא לא זכה לבד בגביע העולם. כל הארגנטינאים צריכים להבין את זה, גם החברים של מסי לנבחרת. הוא פנומן כשהתנאים סביבו נכונים כמו בברצלונה, אחרת קשה לו. מי עזר לו נגד איסלנד? די מריה לא עבר את השחקן שלו פעם אחת. גם הקשרים לא עזרו לו". 

 

(gettyimage) הרנן קרספו. ביקורת חריפה על מסי

 הרנן קרספו. ביקורת חריפה על מסי (gettyimage)


15:54: פוגבה יחפש שער בכורה במשחק אחר 
רשמי: פיפ"א קבעה ששער הניצחון של צרפת מול אוסטרליה (1:2) ייזקף לחובתו של עזיז בהיץ' ולא לזכותו של פול פוגבה. 

OFFICIAL: France's winning goal vs. Australia yesterday has been taken away from Paul Pogba & goes down as an Aziz Behich OG instead. #FRA#WorldCup#AUS

— Jonathan Johnson (@Jon_LeGossip) 17 ביוני 2018

15:21: המהמרים האמיצים 
הווינר פרסם את נתוני ההימורים במונדיאל עד כה וחשף ש-17 אמיצים ניחשו שהמשחק בין ספרד לפורטוגל יסתיים ב-3:3 ושכריסטיאנו רונאלדו יבקיע את השער הראשון במשחק וזכו במשותך ב-90 אלף שקלים. בר מזל אחד השקיע 100 שקלים חדשים והרוויח 30 אלף. היחס על 3:3 עמד על 90 ובסך הכל הימרו על התוצאה הזו 514 אנשים.

 


13:00 אוהדי ברזיל צוחקים על ארגנטינה
היריבות המרה בין ארגנטינה לברזיל היא אחת הידועות בעולם הכדורגל ואין זמן טוב להיחשף אליה מאוהדי שתי הנבחרות שהגיעו לרוסיה במהלך גביע העולם. בסרטון שלפניכם, ניתן לראות את אוהדי האלביסלסטה המתוסכלים לאחר החמצת הפנדל של לאו מסי במשחק אתמול(שבת) נגד איסלנד ואת הברזילאים המאושרים שמחים לאידם. הערב (21:00) יעלו הסלסאו למשחק הפתיחה שלהם בטורניר למול שוויץ וינסו לשמור על החיוך של אוהדיהם.


12:15 ברשת צוחקים על רונאלדו
לפעמים נראה שמה שכריסטיאנו רונאלדו לא יעשה, הוא יזכה לתגובות ציניות ברשת. הפנומן הפורטוגלי, הראה שוב שהוא הטוב בעולם אחרי שלושער אדיר נגד ספרד במשחק הפתיחה. למרות היכולת האדירה, רונאלדו ידוע גם בזכות צלילותיו התיאטרליות לעתים ברחבת היריב. ברשת החליטו להשוות בין תגובתו של נהג המרוצים פרננדו אלונסו לאחר הנתגשות במהירות של 300 קמ"ש, לבין זעקותיו של CR7 על הדשא לאחר נגיעה קלה ברגלו על ידי נאצ'ו, מגן נבחרת ספרד. פרופורציות כריסטיאנו, פרופורצית.   



יחי ההבדל בקטן


11:45: קבאני ביקש את החולצה של סאלח
כנראה שמעמדו של מוחמד סאלח והפיכתו לסופר-סטאר במהלך העונה החולפת ידוע לא רק במדינתו אלא גם בקרב הקולגות ויריביו על הדשא. אדיסון קבאני, חלוץ ענק שלעצמו, ביקש  להחליף חולצות עם הכוכב המצרי לאחר ההתמודדות ביניהם ביום שישי האחרון בה גברו אורגוואי 1-0 על נבחרתו של סלאח. כנשאל קבאני מדוע ביקש את חולצתו של סאלח שאפילו לא לקח חלק בהתמודדות זכר לפציעתו בכתף, ענה המטאדור "הילדים שלי ביקשו ממני את החולצה שלו כי הם חושבים שהוא כוכב"


11:05: סלאח צפוי לפתוח מול רוסיה

הגיע הרגע לו חיכו מאה מליון מצרים וחובבי כדורגל רבים ברחבי העולם. ע"פ מספר דיווחים, כוכבה הבלתי מעורער של נבחרת מצרים מוחמד סלאח, שגם חגג יום הולדתך 26 ביום שישי האחרון, החלים מהפציעה בכתפו השמאלית וצפוי לשוב להרכב נבחרתו במשחק ביום שלישי הקרוב מול מארחת הטורניר, רוסיה. כאמור, סלאח היה בסגל במשחק הפתיחה של המצרים בטורניר נגד אורגוואי, אך נשאר על הספסל מחשש שהוא לא כשיר במאת האחוזים. כעת, הוא צפוי לפתוח ולזכות לדקות ראשונות שלו בגביע העולם.


 (gettyimages) סלאח. צפוי לפתוח נגד רוסיה
 סלאח. צפוי לפתוח נגד רוסיה  (gettyimages)


10:30: נורדין אמרבאט פצוע ויחמיץ את פורטוגל

 נורדים אמרבאט,הקיצוני של נבחרת מרוקו, סובל מזעזוע מוח ולא יעמוד לרשות נבחרתו במשחק הקרוב נגד פורטגול במסגרת שלב הבתים בבית ב'. המרוקאי החולף בדקה ה-72 בהפסד נבחרתו לאיראן כתוצאה מהתנגשות ראשים עם ואהיד אמירי האיראני. שחקנה של וטפורד נאלץ לשהות בלילה שלאחר המשחק בבית החולים לצורך טיפול ובדיקות ויוכל לחזור לכשירות רק בעוד שבוע. נבחרתו תיאלץ להסתדר בלעדיו במשחק הקרוב נגד הסלסאו ותהייה חייבת ניצחון בכדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי