לוסאנו: בטוח שמקסיקו תעשה דברים גדולים במונדיאל

שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים
שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים | Gettyimages

כובש השער והשחקן המצטיין בניצחון הטריקולור 0:1 על גרמניה סיפק הצהרה מעניינת, מאמנו ניסה לצנן את ההתלהבות: "זה לא מבטיח לנו את ראשות הבית". אוצ'ואה: "עשינו דברים גדולים ממה שאנחנו מסוגלים"

(גודל טקסט)

אנחנו התאהבנו בנבחרת מקסיקו הרעננה והכל כך מהירה שהציגה כדורגל התקפי מרהיב ב-0:1 על גרמניה, אבל במקסיקו סיטי יצאו מאות אלפי אנשים לרחובות וחגגו לכל אורך היום. אתמול אף דווח על רעידת אדמה קלה שנרשמה במהלך המשחק ובסוכנות הידיעות רויטרס טענו שכן נמדדה רעידה קלה כתוצאה מקפיצות האוהדים אחרי שער היתרון.

המגן מיגל לאיון, שחקנה של סביליה שאיים בלי הפסקה על השער של גרמניה אמר: "פתיחה מדהימה של הטורניר עבורנו. ידענו שיהיה משחק קשה ומסובך, אבל ידענו גם מה אנחנו הולכים לעשות כדי לנצח. יש לנו בנבחרת שחקנים עם ביצים ואני רוצה לומר שהיו לנו ביצים גדולות מאוד היום לשחק ככה נגד גרמניה". לאיון, שמושאל מפורטו לסביליה, לא יודע מה יהיה עתידו העונה. פורטו רוצה אותו חזרה ובעיקר אחרי המשחק אתמול יש לה סיבה טובה מאוד.

ז'וזה מוריניו שפרשן את המשחק אמר: "היה מגיע למקסיקו לנצח ולגרמניה להפסיד. נבחרת הטריקולור הייתה חזקה, מחויבת, שמחה. המאמן שלה לקח את האינטנסיביות של השחקנים עד קצה היכולת. גרמניה לעומתם הייתה איטית, בלי מחויבות, אבל אני עדיין משוכנע שהם יעלו מהבית ועוד יגיעו רחוק כי זו גרמניה".


אלפי אוהדים ברחובות מקסיקו (AFP)


החגיגות הובילו לרעידת אדמה (AFP)

העובדה המצחיקה היא שחואן אוסוריו, מאמנה הקולומביאני של מקסיקו הגיע לטורניר אחרי שהיו ביקורות קשות נגדו במשחקי המבחן לאחר הפסד נגד דנמרק 2:0 ותיקו 0:0 נגד וויילס, אבל הוא הפך בן לילה לגיבור האומה אחרי שניצח את גרמניה וגם נרשם כמאמן הקולומביאני הראשון שמנצח את גרמניה אי פעם. אוסוריו אמר בסיום: "הניצחון הזה לא עושה אותנו פיבוריטים לזכות בראשות הבית. המשחק נגד שבדיה הולך להיות לא פחות קשה ויש לנו ניסיון לא טוב איתם מהעבר".

הירבינג לוסאנו בן ה-22, המכונה צ'קי, הוא חלוץ איינדהובן ומי שכבש את שער הניצחון ונבחר למצטיין. בסיום הוא אמר: "יש לנו שחקנים גדולים והראינו את זה. התוצאה היא הכי חשובה. אנחנו בטוח הולכים לעשות דברים גדולים במונדיאל הזה", אמר.

שוער הנבחרת גיז'רמו אוצ'ואה סיכם: "הנאה גדולה לקחת שלוש נקודות במשחק פתיחה ועוד מול יריבה כזאת. הקרדיט מגיע לכל השחקנים כי היינו גדולים בהתקפה וגדולים בהגנה. במשחק כזה אתה חייב להראות דברים גדולים הרבה יותר ממה שאתה מסוגל והצלחנו לעשות זאת".


אוצ'ואה. הראו דברים גדולים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי