איסקו לקראת איראן: נלך עד המוות עם הסגנון שלנו

איסקו מול פורטוגל
איסקו מול פורטוגל | Gettyimages

הקשר דיבר במסע"ת של ספרד: "עבירה אחת לקחה מאיתנו ניצחון על פורטוגל", "מוקדם לדבר על פייבוריטית בטורניר", "שמח שלופטגי בריאל". היירו אישר: דה חאה ימשיך לעמוד בין הקורות

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד קיימה מסיבת עיתונאים במחנה שלה בקרסנודאר והציגה חזית מחויכת למרות ה-3:3 עם עם פורטוגל. השוער דויד דה חאה זכה לתמיכה והמאמן פרננדו היירו אף אישר שימשיך לתת לו את הקרדיט במשחק מול איראן. "בסופו של דבר, עבירה אחת עשתה את ההבדל. שיחקנו טוב במיוחד במחצית השנייה וכדור חופשי לקח מאיתנו את הניצחון", אמר איסקו.

התוצאות המפתיעות בטורניר: "מוקדם לדבר על פייבוריטית. גם אנחנו עשינו תיקו וזה המונדיאל, שום נבחרת לא נותנת לך כלום ובכל משחק צריך לתת 200 אחוז. עכשיו יש לנו משחק חשוב שיקבע את עתידנו בטורניר. הנבחרת נראית טוב ואנחנו כבר מחכים למשחק הבא".

עזיבת לופטגי: "לא אשקר, קרה משהו וזה השפיע עלינו, אבל הנבחרת בעדיפות עליונה. אנחנו מלאי מוטיבציה, מרוכזים ונרגשים. ברור לנו שאנחנו צריכים להתרחק ממה שקורה בחוץ ולהתרכז בלעשות את העבודה. עכשיו צריך לנצח את המשחק הבא. צריך להשאיר דברים מאחור כי לא יעזור לנו להצטער על מה שקרה. יש אווירה טובה וזה משפיע על המגרש. אם נהיה מאוחדים, יהיה קל יותר".


דה חאה מול פורטוגל. לא יירד לספסל (AFP)

החיבור עם לופטגי בריאל: "זה מאמן שאני מכיר הרבה שנים ועבד איתי בכל הנבחרות הצעירות. ברגעים שבהם לא שיחקתי בקבוצה, הוא נתן לי ביטחון. הוא מאמן נהדר".

הטעות של דה חאה: "הכל בסדר, אף אחד לא אוהב להיכשל. דה חאה הוא אחד השוערים הטובים בעולם, הוא עבר את הטעות וקיבל מאיתנו הרבה אהבה. אנחנו חייבים לעזור לו". 

המשחק הבא: "ננסה ללחוץ מהדקה הראשונה, אבל לא יהיה קל. נלך עד המוות עם הסגנון שמגדיר אותנו. ההזדמנויות יגיעו ונקווה לכבוש שער מהיר. הסגנון של ספרד לא נתון למשוא ומתן, הוא הביא אותנו לזכות בכל כך הרבה תארים. לא נשנה משהו שמתאים לנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי