צפו: שבדיה ניצחה 0:1 את דרום קוריאה ונצמדה למקסיקו

אנדראס גרנקביסט עם אלבין אקדל
אנדראס גרנקביסט עם אלבין אקדל | Gettyimages

גרנקביסט כבש מהנקודה הלבנה את שער הניצחון לסקנדינבים בדקה ה-65, בפנדל השלישי שנשרק עד כה בטורניר בעקבות שימוש בשיפוט הווידאו. התוצאה מסבכת את גרמניה, שנמצאת במרחק שלוש נקודות מהמקומות הראשונים

(גודל טקסט)
היום החמישי במונדיאל יצא היום (שני) לדרך, כשבמשחק שנעל את המחזור הראשון בבית ו' נגמר בניצחון 0:1 של שבדיה על דרום קוריאה. הסקנדינבים נצמדו למקסיקו בפסגת הבית עם שלוש נקודות, וסיבכו את גרמניה, שנשארה ללא נקודות אחרי ההפסד אתמול למקסיקנים.


באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן>





המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה מדי, עם מצבים בודדים משני הצדדים, והוכרע רק בדקה ה-65. ויקטור קלאסן הוכשל ברחבה, אך השופט הורה לחדש את המשחק ורק לאחר מכן פנה לשיפוט הווידאו, והעניק לשבדים בעיטה מהנקודה הלבנה אותה תרגם, אנדראס גרנקביסט לשער הניצחון. זה היה כבר הפנדל השלישי שנשרק בטורניר הזה בעקבות שימוש בטכנולוגיית ה-VAR. מאותו רגע לא נרשמו ממש אירועים מעבר לחילופים, והתוצאה נשמרה עד הסיום.


בנוסף, זה היה המשחק השישי מתוך 12 בטורניר שהסתיים ב-0:1, מחצית מהתוצאות במונדיאל הזה עד כה. המחזור השני בבית ו' ייערך בשבת, אז שבדיה תפגוש את גרמניה במשחק גורלי עבור אלופת העולם, כשלדרום קוריאה מצפה מבחן לא פשוט בכלל מול מקסיקו, שתרצה להמשיך ביכולת הנהדרת שהפגינה מול המנשאפט.



נבחרת שבדיה חוגגת ניצחון חשוב (Gettyimages)
 


#SWEKOR

The first @Budweiser#ManoftheMatch of the day goes to Andreas Granqvist #WorldCuppic.twitter.com/ZdKP2DP1pI

— FIFA World Cup (@FIFAWorldCup) June 18, 2018

הרכבים
שבדיה: רובין אולסן, מיקאל לוסטיג, אנדראס גרנקביסט, לודוויג אוגוסטינסון, פונטוס יאנסון, סבסטיאן לארסון (גוסטב סבנסון 81), אלבין אקדל (אוסקר הילמארק 71), אמיל פורסברג, ויקטור קלאסון, מרקוס ברג, אולה טויבונן (איסאק טלין 77).


דרום קוריאה:
צ'ו היון וו, יונג לי, פארק ג'ו הו (קים מין וו 28), קים יונג גוון, קו ג'א צ'ול (לי סונג וו 72), קי סונג יונג, יאנג היון, לי ג'אה סונג, היונג-מין סון, קים שין ווק (ג'ונג וו יונג 66), הוואנג הי צ'אן.



אוהדת דרום קוריאה תומכת בנבחרת שלה (GettyImages)


מהלך משחק
דקה 20: הזדמנות אדירה לשער עבור השבדים, כשמרקוס ברג קיבל כדור בתוך הרחבה כשהוא לא מכוסה, אבל צ'ון היון הצליח להדוף את הכדור לקרן שלא נוצלה.



ברג מצליח להחטיא ממטר הזדמנות אדירה (GettyImages)


דקה 28: מכה קשה לדרום קוריאנים כאשר פארק ג'ו הו נפצע ברגלו ואחרי טיפול קצר הורד על אלונקה מהדשא. במקומו נכנס קים מין וו. 


פארק ג'ו הו מפונה מהמגרש אחרי שנפצע (GettyImages)


דקה 44: עוד הזדמנות טובה לשבדים, אבל ויקטור קלארסון בעט שטוח ולא מספיק חזק, השוער הדרום קוריאני ירד טוב וקלט.


דקה 49: מתפרצת של שבדיה התסיימה בבעיטה של פורסברג מחוץ לרחבה, מעל השער הקוריאני.


דקה 52: מצב טוב של הקוריאנים. כדור שהוגבה משמאל הגיע לקו, שנגח ממרכז הרחבה לרשת החיצונית.


דקה 56: טויבונן הגיע לכדור חופשי שהוגבה לרחבה, אך צ'ו הדף מצוין.

דקה 65, 0:1 לשבדיה! קלאסון הוכשל ברחבה אך השופט לא שרק. רק לאחר זמן מה ניגש ל-VAR והחליט להעניק פנדל לסקנדינבים, אותו תרגם גרנקביסט לשער היתרון.




קלאסון מוכשל. עוד פנדל שנקבע בעקבות שיפוט הווידאו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי