שיחת חירום בגרמניה, מתיאוס: אוזיל לא רוצה ללבוש את החולצה

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | האתר הרשמי

שחקני הנבחרת והצוות המקצועי קיימו אסיפה שגרמה למנואל נוייר לאחר למסע"ת: "לא מצאנו פתרונות מול מקסיקו". כוכב העבר בביקורת חריפה על שחקן ארסנל: "חסר שמחת חיים ותשוקה, לא פוסל שהוא יפרוש בסיום הטורניר"

(גודל טקסט)

מנואל נוייר דיבר היום (שלישי) במסיבת עיתונאים לאחר ההפסד של גרמניה 1:0 למקסיקו ואישר את הפרסומים שהתקיימה שיחת חירום בין שחקני הנבחרת לצוות המקצועי. לאור הפתיחה המאכזבת והיכולת הירודה, אותה פגישה התארכה יותר מהצפוי והשוער איחר ב-45 דקות.

"ההפסד היה קריאת השכמה ואנחנו לא צריכים אחת נוספת", פתח נוייר את דבריו. "התקשורת בין השחקנים לצוות המקצועי מעולם לא הייתה טובה יותר. אני לא חושב שאנחנו צריכים לבצע זעזועים. מקסיקו הקשתה עלינו ולא הצלחנו למצוא פתרונות. לא יהיה לנו קל מול שבדיה, אבל אני בטוח שנשחק בצורה אחרת לגמרי".

בתוך כך, שחקני העבר לותס מתיאוס וסטפן אפנברג ביקרו את מסוטל אוזיל שכזכור הצטלם עם נשאי טורקיה רג'יפ ארדואן יחד עם אילקאי גונדואן. עוד לפני ההפסד במשחק הפתיחה השניים ספגו אש כשאפילו הקנצלרית אנגלה מרקל נאלצה להתערב ולהרגיע את הרעשים הרבים.

מתיאוס כתב בטור שלו ב"בילד": "אין לי בעיה שהוא לא שר את ההמנון, אך התרגזתי מכך שכל שחקני הנבחרת הודו לאוהדים הגרמנים ורק אוזיל לא עשה זאת, הוא היה צריך להראות קצת יותר אכפתיות. שפת הגוף שלו שלילית. יש לי הרגשה שהוא בכלל לא רוצה ללבוש את החולצה של גרמניה. אין לו שמחת חיים ותשוקה. אני לא פוסל אפשרות שהוא יפרוש מהנבחרת בתום הטורניר. כולם מצפים לשינוי בהרכב".

אפנברג כתב גם הוא "לא הבנתי למרק מרקו רויס לא פתח בהרכב נגד מקסיקו. זה היה המשחק הכי חשוב שלנו נגד היריבה הכי קשה. טוני קרוס היה בודד בקישור ואני בטוח שבדיה תשחק אותו דבר ולכן הייתי מחזיר גם את גונדואן להרכב".


לחץ במחנה הגרמני לפני המשחק מול שבדיה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי