רונאלדו התייחס לזקן: "בדיחה עם קווארסמה". אמרבאט זעם על השופט

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

כוכב נבחרת פורטוגל התייחס לשינוי בהופעתו שתפס את תשומת הלב ב-0:1 על מרוקו: "זה הביא לי מזל אז אשאיר את זה עד סוף הטורניר". החלוץ לא אהב שהשופט ביקש את החולצה של פפה. התקשורת עקצה: "רונאלדו ועוד עשרה"

(גודל טקסט)
פורטוגל ממשיכה להיראות כמו נבחרת של כריסטיאנו רונאלדו ועוד עשרה שחקנים. כוכב ריאל מדריד הוליך אתמול (רביעי) את נבחרתו לניצחון 0:1 על מרוקו עם זערו הרביעי בטורניר עד כה, אחרי שבשלושת המונדיאלים הקודמים בהם השתתף כבש שלושה שערים בסך הכל. כרגע הוא מוליך את טבלת הכובשים ברוסיה, ובקצב הזה הוא עשוי לרשום עוד הישג היסטורי ולסיים את הטורניר כמלך השערים. בתקשורת העולמית טענו שמלבד השער של רונאלדו, לא הגיע לפורטוגל לנצח. היא גילתה משחק חלש והחמיצה מצבי כיבוש בעיקר בגלל גונסאלו גדש, שמסתמן עד כה כאכזבה הגדולה של פורטוגל למרות שיש לו פוטנציאל עצום.


כעת פורטוגל צמודה לספרד בפסגת בית ב' כשמאזן הנקודות והשערים של שתיהן זהה. אם שתי אלופות אירופה האחרונות יסיימו גם את המחזור האחרון של שלב הבתים באותה התוצאה, "לה רוחה" תהיה זו שתסיים ראשונה כשמה שיכריע את העניין יהיה שהיא שספגה עד כה פחות כרטיסים צהובים. אם גם מאזן הצהובים יהיה זהה אגב, זהות מוליכת הבית תיקבע בהגרלה. משמעות הדבר היא שפורטוגל זקוקה בכל מצב לתוצאה יותר טובה מזו של ספרד כדי לסיים ראשונה ובנבחרת בונים על ניצחון גדול נגד איראן והמאמן בן ארצם קרלוס קיירוש כדי לעשות זאת.


בפורטוגל לא ממש התלהבו מהמשחק של הנבחרת ובעיתון "או ז'וגו" נכתב: "החיים במדינה נעצרו בצהריים כדי לראות את הנבחרת. הוא הוקרן בכל מקומות העבודה, בטברנות ובתי קפה היו מלאים באוהדי כדורגל. מזל הוא דבר חשוב בכדורגל, אבל גם היכולת נחשבת ואנחנו חייבים להשתפר". ההוכחה שפורטוגל התגוננה רוב המשחק היא שהשוער החדש של וולבס, רוי פטריסיו, סיים אותו כאחד המצטיינים. "חשבנו שפורטוגל תציג משחק התקפי ועם הרבה אופי, אבל זה לא קרה", נכתב בעיתון. "מרוקו היתה טובה יותר כמעט בכל אספקט חוץ מיעילות כי לנו יש את רונאלדו. למזלנו, הוא התחמק משחקן פורטוגל לשעבר מנואל דה קוסטה והבקיע כבר בהתחלה".


רונאלדו טען אחרי המשחק שזקנקן התיש שגידל מביא לו מזל, והוא גידל אותו בעקבות בדיחה משותפת עם חברו לנבחרת ריקרדו קווארסמה: "הזקנקן זו בדיחה שהייתה לי עם קווארסמה. לפני המשחק עם ספרד היינו בסאונה, התחלתי להתגלח והשארתי את זה. אמרתי לו שאם אכבוש נגד ספרד, אשאר איתו כל הטורניר. כבשתי וזה נתן לי מזל. כבשתי במשחק הראשון ובשני אז אני משאיר אותה".

From noodle hair to ugly goatee ahhhh Ronnie believes in lucky charms pic.twitter.com/Zhd2GsdlwU

— Zeus (@KeylorinhoW) June 20, 2018


רונאלדו הצהיר שהשיאים האישיים לא מעניינים אותו והוא לא חושב על מלך השערים: "הכי חשוב היה לנצח ולקחת את שלוש הנקודות. ידענו שזה יהיה נגד נבחרת שתיתן הכל בגלל שהפסידה במשחק הראשון. הם שיחקו מהדקה הראשונה באינטנסיביות וגרמו לנו לסבול. אני מאושר שכבשתי, זה היה רגע יפה מאוד עבורי. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה ולנסות להתבסס במקום הראשון. המטרה שלנו היא לחשוב ממשחק למשחק. אנחנו רוצים לנצח גם את המשחק השלישי".


בתקשורת העולמית מפרגנים לרונאלדו וב"אולה" הארגנטינאי נכתב: "רונאלדו משיך להצדיק את העניין והבאז סביבו וגם הצילומים בזכות הזקנקן שלו". ב"אס" בספרדי כונה הפורטוגלי: "הנסיך של לוז'ניקי". ב"ספורט" הקטלאני צוין שפורטוגל היא רונאלדו ועוד עשרה ולעומת זאת ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי נכתב: "פורטוגל היא רק CR7".


כדורגלן מרוקו, נורדין אמרבאט, כעס על השופט מרק גייגר שביקש חולצה של בלם פורטוגל פפה בסיום המשחק. "זה המונדיאל, לא קרקס. אני מבין שהוא מאוד התרשם מכריסטיאנו רונאלדו וביקש מפפה את החולצה שלו בסיום המחצית הראשונה", אמר לרשת הטלוויזיה ההולנדית NOS. הוא היה בספק למשחק בגלל שאיבד הכרה במשחק הראשון נגד איראן, אבל אמר: "מהרגע הראשון שהתעוררתי בבתי החולים רציתי לחזור לשחק. אני מקווה שנסיים את המונדיאל עם תוצאה טובה נגד ספרד".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי