הומלס יהיה כשיר נגד דרום קוריאה, סבסטיאן רודי בספק

מאטס הומלס
מאטס הומלס | Gettyimages

בלם נבחרת גרמניה התאושש מהפציעה בעקבותיה נעדר מהניצחון על שבדיה. הקשר עבר ניתוח, ייעשו מאמצים להכשירו. רויס: "לדרום קוריאה יש שחקנים טובים, מאוד טכניים. עוד נצטרך את אוזיל בהמשך"

(גודל טקסט)
חדשות טובות לנבחרת גרמניה: מאטס הומלס התאושש מהפציעה ועשוי לשחק נגד דרום קוריאה במשחק האחרון של גרמניה בבית המוקדם. יוגי לב גילה זאת לכתבים ואמר שהשחקנים אתמול זכו ליום חופשי כדי לתת להם להתרענן בעיקר מנטלית. הצוות המקצועי מקווה שאולי גם סבסטיאן רודי יהיה כשיר למשחק, אחרי שעבר ניתוח באפו שנשבר בניצחון 1:2 על שבדיה. עוזרו של לב מרכוס זורג, שדיבר במסיבת עיתונאים, שיבח את היחס של מסוט אוזיל וסמי חדירה לנבחרת במהלך המשחק עם שבדיה: "הם לא הפסיקו לעודד למרות שלא שיחקו. תמיד עבדנו על סגל רחב לנבחרת ועכשיו זה מביא פירות".


גם מרקו רויס דיבר במסיבת העיתונאים, ואמר: "אנחנו מצפים שנבחרת דרום קוריאה תשחק נגדנו מהר. יש לה שחקנים טובים כמו היונג-מין סון, שכבר הוכיח את עצמו בגדול בפרמיירליג שהוא שייך לפסגה של הכדורגל העולמי. מקווה לנצח בהפרש גדול יותר מ-0:1 את דרום קוריאה". לדברי רויס, שמועמד לפתוח גם במשחק השלישי אחרי השער שכבש מול שבדיה, מול דרום קוריאה גרמניה תשחק כדורגל אחר כי השבדים שיחקו עם המון עוצמה פיזית והקוריאנים יותר טכניים. לשאלה מי כרגע הנבחרת הכי מרשימה הוא הצביע על קרואטיה שניצחה 0:3 את ארגנטינה.


על אוזיל: "אני בטוח שעוד נצטרך אותו בטורניר. הצילום שלנו בחדר ההלבשה אומר הכל".


What! A! Fight! We are one team – on and off the pitch. No matter what they say. #DieMannschaft#BestNeverRest#HereToCreate#GERSWE@woodyinhopic.twitter.com/GA6UauaOT4

— Mesut Özil (@MesutOzil1088) 23 ביוני 2018


טימו ורנר, ששיחק באגף שמאל מול שבדיה: "אני חלוץ 9 ומעדיף לשחק בחוד, אבל נגד קבוצות שמשחקות חזק בהגנה ומצופפות לפעמים עדיף לי לבוא מאחור ומהאגף. עוד יהיו לי הזדמנויות לשחק לבד את ה-9". הוא שיבח את מנואל נוייר: "יש כאלה שהופתעו שהוא הוחזר לעמדת השוער מספר 1 בנבחרת, אבל הוא הוכיח נגד שבדיה איזה מנהיג ענק הוא והתמיכה שלו בהגנה היא עצומה".


השער של טוני קרוס: "האמת שהייתי גמור פיזית. לא היה לי טיפת כוח אפילו לנסות לכבוש. אחרי השער רצתי כמו משוגע למטה להגן עם טיפת הכוח האחרונה שנשארה לי. השער של קרוס היה מדהים".


שיתוף הפעולה שלו עם מאריו גומס בן ה-32: "למרות ששנינו מתחרים על אותה עמדה אנחנו חברים טובים. הוא מדבר איתי המון, נותן לי עצות"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי