פקרמן הודה: אני מודאג מאוד ממצבו של חאמס

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

קולומביה עלתה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית, אך בנבחרת מודאגים ממצבו של הקשר שנפצע במחצית הראשונה. "היינו עצובים בגללו", אמר מינה שהצטיין עם עוד שער והתייחס לעתידו: "חולם לעשות היסטוריה בברצלונה"

(גודל טקסט)

שער ניצחון של ירי מינה קבע 0:1 לקולומביה מול סנגל והעלה את שחקניו של חוסה פקרמן לשמינית גמר המונדיאל מהמקום הראשון בבית ח', כשהאפריקאים לעומת זאת סיימו במקום השלישי כשיפן הקדימה אותה בעקבות חוקי הפייר-פליי, כך שלראשונה מזה 36 שנים אין נציגה מהיבשת השחורה בשלבי הנוק אאוט.


באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

בקולומביה כבר חושבים על המשחק מול אנגליה ביום שלישי (21:00) במוסקבה בשמינית הגמר, ומודאגים ממצבו של חאמס רודריגס שהוחלף אתמול כבר בדקה ה-31 בעקבות פציעה בשוק. פקרמן התייחס למצבו של הקשר המצטיין שלו ואמר: "אני מאוד מודאג ממצבו. הוא התאמן כרגיל לפני המשחק, היה כשיר לחלוטין ובאימון האחרון לא היה אפילו רמז לפציעה. כרגע אני לא יודע מה מצבו בדיוק". כזכור, קשר באיירן מינכן לא פתח במשחק הראשון בו הפסידו "לוס קפטרוס" ליפן 2:1. הקפטן רדאמל פלקאו נשמע יותר אופטימי: "אני עוד לא מודאג בגלל מצבו של חאמס. בואו נראה איך הוא יתעורר מחר בבוקר".

מינה, שכבש את שער הניצחון וממשיך להיות אחד השחקנים המובילים בקולומביה, זכה שוב בתואר השחקן המצטיין ואמר: "זה היה רע מאוד היה לראות את חאמס עוזב את המשחק בשלב כל כך מוקדם. הוא מוסיף המון כדורגל והנאה לנבחרת. אנחנו עצובים בגללו והצלחנו לנצח ולעלות לשמינית". הבלם שעבר תקופה מתסכלת בברצלונה התייחס שוב לשאלה אם ימשיך בקבוצה בעונה הבאה: "החלום שלי הוא לעשות היסטוריה בברצלונה. אני מקווה שהביטחון של המאמן ידבק בי, ואם לא, אמשיך לעבוד קשה. הביטחון של המאמן והשחקנים בנבחרת נותנים לי המון".

לואיס מוריאל, שנכנס כמחליף במקומו של חאמס, אמר שקולומביה הוכיחה שהיא יכולה להגיע רחוק מאוד בטורניר: "המוטו שלנו הוא ללכת צעד אחר צעד בגביע העולמי. כשנכנסתי במקום חאמס הפרופסור (פקרמן) אמר לי לעשות במגרש מה שחאמס עושה, לעזור יותר לפלקאו שנאלץ להיאבק בשני בלמים חזקים. אני מאמין שהכניסה שלי עזרה במשהו ל'אל טיגרה'. הם שמרו אותו מאוד חזק".


פקרמן המודאג וחאמס ברגע החילוף (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי