רק רשת: ניימאר בבאולינג, זלאטן מפרגן למישהו שהוא לא זלאטן

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

צפו בסרטון המשעשע שמתאר את קפטן ברזיל ככדור באולינג, החלוץ החמיא לנבחרתו. וגם: סלאח קורא למשטרה, הקעקוע של כריסטיאנו ג'וניור, השיר החדש של קאנטה, ארמני מדאיג את אוהדי ריבר וההצלה של דה חאה

(גודל טקסט)
12:30: אם ניימאר היה כדור באולינג
צפו בסרטון המשעשע שמראה איך זה היה נראה אם השחקן הברזילאי היה כדור באולינג


boa neymar! #WorldCuppic.twitter.com/im1GvLMJTO

— Leonardo (@LeonardinoSPFC) June 27, 2018


12:10: הרטה ברלין מתכוננת לעונה הבאה
הקבוצה הגרמנית העלתה ציוץ משעשע בו חשפה את מי לא הייתה רוצה לפגוש במחזור הראשון של הבונדסליגה: "זה לא משנה את מי נפגוש אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. באיירן.".


Ten teams we don't want to face on matchday 1:

10. It shouldn't
9. Matter
8. Who
7. We
6. Face
5. We can beat
4. Anyone
3. On our
2. Day
1. Bayern#BundesligaSchedule#hahohe

— Hertha Berlin (@HerthaBSC_EN) June 29, 2018


11:50: השיר של אוהדי צרפת לקאנטה
לקראת המפגש בשמינית גמר המונדיאל מול ארגנטינה, אוהדי הטריקולור הכינו שיר מיוחד לכבוד הקשר האנרגטי מצ'לסי, עם הלחן של "שאנז אליזה"', כשלפי הפזמון: "הוא קטן, הוא נחמד, הוא יטרוף את ליאו מסי. בקרוב על השאנז אליזה, אנגולו קאנטה". האזינו בעצמכם:


[#CM2018] Ah Ah, la chanson de So Foot

« NGolo Kanté, il est petit, il est gentil, il va bouffer Leo Messi… » pic.twitter.com/HMTV8dTnXA

— Footballogue (@Footballogue) June 28, 2018

11:20: זלאטן מפרגן

אחרי שכעס שלא זומן לסגל נבחרת שבדיה ל מונדיאל ואפילו אמר שהוא טוב כרגע מכל שחקן בסגל של שבדיה הצהיר זלאטן איברהימוביץ': "שבדיה מצליחה בדיוק כמו שאני הצלחתי כשחקן". איברה צייץ את הדגל השבדי וכתב: "אנחנו יכולים ואנחנו ננצח", אוהדי מקסיקו צייצו בתגובה:
 "לא".
 

We can and We will #SwevsMexpic.twitter.com/tQnTmFmb3y

— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) June 27, 2018

10:40: סלאח פנה למשטרה
אחרי הודח עם מצרים מהמונדיאל, מוחמד סלאח חזר למצרים לכפר הקטן בו נולד, אבל אין לו רגע של שקט גם שם. במדינה דיווחו שהוא ביקש את עזרת המשטרה אחרי שמאות אוהדים איתרו את כתובת ביתו באמצעות אוהד אחד שדיבר איתו ברשת החברתית. למרות שלא הייתה להם כוונה רעה והם ניסו להצטלם איתו ולעשות איתו סלפי בכפר, לפי הדיווח הם הציקו לו יותר מדי וגרמו לחלוץ אי נוחות עד שביקש את עזרת המשטרה.



סלאח. פנה למשטרה (Gettyimages)


10:15: ארמני מדאיג את אוהדי ריבר פלייט
שוער ריבר פלייט פרנקו ארמני, שבגיל 31 חגג הופעת בכורה בנבחרת ארגנטינה ב-1:2 על ניגריה, עשוי לקבל הצעות מקבוצות באירופה אחרי שגילה הרבה ביטחון ויכולת מצוינת. נשיא הקבוצה, רודולפו ד'אונופריו, אמר: "פגשתי אוהדים של ריבר פלייט לפני המשחק מול ניגריה ואמרו לי שהם מרוצים מאוד שהוא לא משחק כי הוא לא נחשף. עכשיו אחרי ששיחק הם חוששים שיגיעו עליו מבול של הצעות, אבל אני מבסוט בשבילו שהוא מראה לעולם עד כה הוא שוער טוב. הייתה לו הצלה מדהימה במשחק ואחת התכונות הגדולות שלו היא קור רוח. הוא אף פעם לא נכנס ללחץ".



ארמני. ישתדרג בזכות המונדיאל? (Gettyimages)


9:50: דה חאה חוזר לעצמו?
דויד דה חאה הגיב על הביקורת נגד יכולתו במשחקי שלב הבתים במונדיאל כשרשם הצלה מדהימה באימון ספרד. ההתאחדות הספרדית מיהרה לפרסם סרטון שלה וכתבה: "ראיתם את ההצלה של השוער שלנו?". גם פפה ריינה הרשים באימון "לה רוחה".


Whaaaat a save! Have you seen our keepers train?

Can't miss this! Watch this space! pic.twitter.com/lHQnMGK7G6

— Selección Española de Fútbol (@SeFutbol) 28 ביוני 2018

9:30: הקעקוע של כריסטיאנו ג'וניור
בנו של כריסטיאנו רונאלדו החליט לקעקע את גופו בקעקוע זמני את סמל נבחרת פורטוגל על זרועו כדי לתת לה מזל לקראת המשחק בשמינית הגמר מחר נגד אורוגוואי. לאביו כידוע, אין שום קעקוע על גופו מאחר שהוא תורם דם.


Cristiano Jr gets his first temporary tattoo of his fathers ‘SIIIÍ' celebration. pic.twitter.com/OgOPqMwafx

— Cristiano Ronaldo (@TeamCRonaldo) 26 ביוני 2018

9:00: מרוסיה לפולין?

בפולין התקשורת המליצה למנות בסיום המונדיאל את סטיניסלב צ'רצ'סוב כמאמן נבחרת פולין במקום אדם נבלאקה. צ'רצ'סוב בעברו שוער נבחרת בריה"מ אימן את לגיה ורשה בעונת 2015/16 והם טוענים שהוא יכול לקדם את הנבחרת. לא ברור אם המאמן ימשיך ברוסיה. עד כה היה לו מונדיאל מוצלח. סביר להניח שאם יעבור את השמינית הוא יקבל הארכת חוזה ברוסיה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי