לותר מתיאוס: כואב לראות את מצבו של דייגו מראדונה

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | Gettyimages

כוכב העבר שגונב בטורניר הזה את תשומת הלב מהיציע דיבר על מצבו הבריאותי והרגיע עם תמונות סלפי מבית המלון בו הוא מתאכסן במוסקבה, הפרשן הגרמני שנתקל בו באצטדיון ראה אותו מהצד וביקר

(גודל טקסט)
 דייגו מראדונה מצליח לגנוב את ההצגה, לטוב ולרע, במונדיאל הנוכחי. במשחק האחרון של ארגנטינה, בו ניצחה את ניגריה 1:2, הוא נזקק לטיפול רפואי במגרש. יש הטוענים שההתנהגות שלו מביישת את ארגנטינה ובראיון לעיתון "מארקה" בו הבהיר שהבריאות שלו טובה במאה אחוז. קצת סותר את העובדה שסבל מירידה בלחץ הדם, נרדם במשחק ונראה כאילו שהיה על סמים.


"יש לי רצון עז להרוג כמה אנשים מטומטים", אמר מראדונה על השמועות שהופצו עליו, בין היתר על כך שהוא חולה לב. בגיל 58 מראדונה עדיין נחשב לכוכב על והמונים מבקשים ממנו חתימות וצילומי סלפי בבית המלון בו הוא מתאכסן במוסקבה ובמגרשי הכדורגל.


המצב של נבחרת ארגנטינה: "אני עדיין חושב שזה יכול להיות המונדיאל של ליאו מסי. הוא רק התחיל אותו במשחק נגד ניגריה. אני מקווה שספרד תשחק נגד ארגנטינה רק בגמר. הייתי רוצה לראות את שתי הנבחרות האלה בגמר, אבל אני גם מכבד מאוד את נבחרת צרפת. אני חושב שנשיא ההתאחדות של ספרד, לואיס רוביאלס, נהג נכון כשפיטר את ז'ולן לופטגי".


#LaPortada "Tengo el caparazón muy duro como para que me maten unos estúpidos"
Este sábado en tu diario MARCA, #EntrevistaExclusiva a Maradona, por @juan_castro_10pic.twitter.com/uCsykxYQi8

— MARCA (@marca) June 29, 2018


לותר מתיאוס ששיחק מול מראדונה וכיום מפרשן בגרמניה ואנגליה אמר כי היה עצוב לו מאוד לראות את מצבו של מראדונה: "ראיתי אותו בתא הכבוד והוא היה לחלוטין לא במשחק. הוא עשה רק דברים טובים עבור הכדורגל ולראות אותו במצבו היום זה כואב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי