רק רשת: חאמס לא סובל מקרע, לא צפוי לשחק מול אנגליה

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

כוכב קולומביה עבר צילום במקום הפציעה, והעביר מסר לאוהדים: "אחזור חזק יותר". וגם: מרסלו עשוי לשחק מול מקסיקו ודני אלבס התרשם מאמבפה, הסוד של דייגו קוסטה, וכובד המשקל של המונדיאל על מסי ורונאלדו

(גודל טקסט)
16:30: שלל קנסות הטילה פיפ"א, מרוקו נענשה ב-50,000 ליש"ט
פיפ"א קנסה את ההתאחדות הסרבית ב-15,000 ליש"ט בעקבות "שלט פוליטי ופוגע" במהלך ה-2:0 לברזיל בבתים, מקסיקו ספגה קנס של 11,500 ליש"ט בעקבות השלכת חפצים מהיציע ב-3:0 לשבדיה, מרוקו ספגה 50,000 ליש"ט קנס בגין כניסת אנשי צוות לכר הדשא ב-2:2 מול ספרד ומספר תקריות של אוהדיה ביציעים וגם המארחת רוסיה נענשה בקנס על סך 7,645 ליש"ט בעקבות שלט שהונף על ידי אוהדיה.


15:30 שודדים פרצו לביתו של אוצ'ואה

עיתונאי ארגנטיני מהעיתון "לה רסון" חשף שבזמן שהשוער גיז'רמו אוצ'ואה משחק עם מקסיקו במונדיאל ברוסיה, שודדים פרצו לביתו במקסיקו סיטי ושדדו ממנו חפצים. העיתונאי קרלוס חימנס הראה בטוויטר מגירות פתוחות בביתו של השוער. הוא דיווח שהתובע הכללי בעיר הורה על חקירה.

Así quedaron regadas las cosas de Memo Ochoa @yosoy8a
Es una casa en condominio con vigilancia y acceso controlado,
donde habitan los papás del portero.@PGJDF_CDMX ya busca a los ladrones pic.twitter.com/cR3p28FwAy

— Carlos Jiménez (@c4jimenez) 1 ביולי 2018

15:00: מסי נשאר לבד
נבחרת ארגנטינה כבר עלתה על המטוס חזרה הביתה אחרי ההדחה הכואבת כבר בשמינית הגמר, אבל מי נשאר מאחור? נכון, ליאו מסי. מסיבה מסוימת "הפרעוש" נותר לבדו במגורים של האלביסלסטה, ויצטרף לחבריו רק מאוחר יותר.


13:10: המונדיאל כבד מדי למסי ורונאלדו
ב-beIN SPORTS העלו קריקטורה על שני השחקנים הטובים בעולם, שאולי מצליחים לסחוב את קבוצותיהם בליגת האלופות, אך בבמה הגדולה מכולן זה נראה אחרת לגמרי.


#Messi & #Ronaldo run out of strength!
For more cartoons ➡️ https://t.co/UHYuakjsVe#beINExpress#beINRussia#beINFWC#WorldCuppic.twitter.com/mTaMBtbG7b

— beIN SPORTS (@beINSPORTS) July 1, 2018

12:45: החולצה של ספרד כבר מוכנה
נבחרת ספרד תפגוש הערב (17:00) את רוסיה במסגרת שמינית גמר המונדיאל, ובהתאחדות הספרדית כבר מוכנים.


 

¡CAMISETA PREPARADA! Los octavos de final nos esperan… ¡Y VAMOS A POR TODAS! . #HagamosQueOcurra #Rusia2018

A post shared by Selección Española de Fútbol (@sefutbol) on



12:20: אמבפה מכדרר את ניימאר
התיאטרליות של ניימאר בעבירות שנעשות עליו עלתה לכותרות לא מעט במהלך המונדיאל, וגולש יצירתי במיוחד החליט לשלב אותה בסרטון עם הכוכב הגדול הנוכחי של הטורניר, קיליאן אמבפה.

I can't stop watching this! pic.twitter.com/3ubP7yE2Sw

— World Cup 18 (@WorldCupStuff18) July 1, 2018


11:00 

איך דייגו קוסטה חזר לכושר

דייגו קוסטה אומנם קורע רשתות במונדיאל, וזאת למרות שעבר עונה לא פשוטה. כזכור, החלוץ הספרדי-ברזילאי פתח את העונה בצ'לסי, אך לא התאמן בה בגלל סכסוך עם אנטוניו קונטה. בינואר הוא חזר לאתלטיקו מדריד עם משקל עודף, ולפי "דיילי מייל" בסגנית האלופה הספרדית הכניסו אותו למשטר קשוח, שכלל דיאטה קפדנית ורכיבה על אופניים מול כל חבריו לקבוצה במהלך האימונים.



10:00: חאמס לא סובל מקרע והעביר מסר לאוהדים
מסתמן שחאמס רודריגס לא יהיה כשיר למשחק שמינית גמר המונדיאל מול אנגליה ביום שלישי. כזכור, כוכב באיירן מינכן נפצע במהלך המשחק האחרון של קולומביה בשלב הבתים מול סנגל והוחלף כבר בדקה ה-31. מאז עבר צילום בשוק שחשף נפיחות במקום, אבל אין לו קרע. חאמס העביר לאוהדים מסר ברשתות החברתיות כשכתב: "תודה על ההודעות שלכם, על התמיכה הגדולה והאנרגיות החיוביות. אחזור חזק יותר".


 

Gracias por sus mensajes. son de gran apoyo y energía positiva, Volveré más fuerte.

A post shared by James Rodríguez (@jamesrodriguez10) on



9:30: מרסלו יהיה כשיר למקסיקו?
המגן השמאלי של נבחרת ברזיל, ששיחק רק תשע דקות נגד סרביה במשחק האחרון בשלב הבתים בגלל שסבל מהתכווצויות כואבות בחוט השידרה, עבר מאז פזיותרפיה מוגברת. הכאבים אומנם חלפו, אבל הוא לא התאמן עדיין בצורה סדירה עם הסלסאו. עם זאת, נכון לעכשיו, נראה שיהיה כשיר למשחק מחר מול מקסיקו בשמינית הגמר.



מרסלו. ישחק בשמינית הגמר? (AFP)


9:00: אלבס נהנה מאמבפה
דני אלבס אומנם לא לוקח חלק במונדיאל, אך ראה את חברו לפאריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, מרשים עם צמד וסחיטת פנדל מול ארגנטינה של חברו לברצלונה בעבר, ליאו מסי. הצרפתי ידוע בכינויו "דונאטלו" בגלל לצב הנינג'ה, והמגן העלה תמונה שלו לאינסטגרן וכתב: "דואנטלו ממש מהיר אה?".



הסטורי של אלבס (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי