דיווחים בארגנטינה: סמפאולי יפוצה ויעזוב את הנבחרת

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | Gettyimages

אחרי הכישלון של האלביסלסטה וההדחה בשמינית הגמר על ידי צרפת, מתפרסמות ידיעות רבות על כך שהמאמן יזכה לתשלום ויסיים את תפקידו עקב סירובו להתפטר. המחלוקת: אם יפוצה על כל אורך החוזה עד 2022

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה בקושי עלתה לשמינית גמר המונדיאל אחרי שהובסה על ידי קרואטיה, סיימה רק בתיקו מול איסלנד במשחק הפתיחה וניצחה רגע לפני שריקת הסיום את ניגריה, אבל בשלב 16 האחרונות היא כבר ספגה רביעייה מצרפת, סיימה ב-4:3 שלא מייצג וסיימה רשמית את דרכה בגביע העולם ברוסיה.

הערב (ראשון), יממה בלבד לאחר ההדחה הכואבת והדי צפויה אפשר לומר, מתפרסמים דיווחים ראשונים על כך שהמאמן יפוצה כלכלית ויסיים את תפקידו, כשחיפושים אחר מועמד חלופי כבר החלו. סמפאולי נפגש עם ראשי ההתאחדות והנשיא טאפיה במוסקבה ולפי כל הדיווחים האחרונים יפוטר רשמית לכל המאוחר עד יום רביעי השבוע, עם חזרת המשלחת לבואנוס איירס. המחלוקת היחידה בין הצדדים, לאור סירובו להתפטר, היא אם יפוצה לכל ארבע השנים הבאות, מכיוון שחוזהו החל ב-1.7.2017 ומסתיים ביוני 2022.

הבעיה של ההתאחדות הארגנטינית, שגם כך מצויה בקשיים כלכליים, היא שלפי ההערכות אם ידרוש סמפאולי פיצוי על כל ארבע השנים הנותרות בחוזהו המשמעות היא שייאלצו לשלם לו כ-20 מיליון דולר. הרנן קסטיו, עיתונאי שמסקר את נבחרת הארגנטינית, אף טען: "אני יודע שטאפיה רוצה שסמפאולי יתפטר, אחרת ייאלצו לשלם לו פיצויים".


מסרב להתפטר, יזכה לפיצוי עתק? סמפאולי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי