רק רשת: דנילו סיים את דרכו במונדיאל והשיר שעורר שערורייה

דנילו
דנילו | Gettyimages

ברזיל הודיעה שהמגן הפצוע לא יחזור לשחק יותר בטורניר, הקמע של הסלסאו עורר סערה כשעודד את האוהדים לשיר נגד מסי ורונאלדו. וגם: פוגבה מוכן לאורוגוואי, מרסלו יכול לישון בשקט וקולומביה קיבלה כבוד של אלופה

(גודל טקסט)
14:45: החברים מאחלים בהצלחה לפבאר
בנז'מן פבאר הפך במונדיאל למגן הימני הפותח של נבחרת צרפת, וכבש בשבת שעבר שער בלתי נשכח מול ארגנטינה. לפני שהוא עולה למשחק מול אורוגוואי, החברים משטוטגרט איחלו בהצלחה.


 

Die Cannstatter Sängerknaben feat. la tricolore präsentieren: ♫ "On a Benjamin #Pavard!" ♫ ⚪ @benpavard21 #stuttgartgehtab #team #VfB #VfBInsta #WM2018

A post shared by VfB Stuttgart (@vfb) on


13:45: השיר שעורר שערורייה
רגע לפני המשחק בין בלגיה וברזיל ברבע הגמר (21:00), שערוריה קטנה התעוררה ברשתות החברתיות אחרי שהקמע הרשמי של ברזיל, "פיסטולה", עודד את אוהדי הסלסאו שהגיעו למתקן האימונים של ברזיל בקאזאן לשיר שירים נגד ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, שאת המילים נחסוך מכם. הסרטון הפך לוויראלי במדינה.


Brasileiro é afrontoso! Canarinho Pistola eu te amo#Canarinho#QuintaDetremuraSDVpic.twitter.com/03Qk1xIbfj

— Williane Sifroni (@WillihSifroni) 5 ביולי 2018

13:00: מרסלו יכול לישון בשקט
זוכרים את הפציעה של מרסלו שחוזר לשחק היום מול בלגיה? רופא הנבחרת טען אז שהיא נגרמה בין היתר בגלל שהוא ישן על מזרן לא ראוי בבית המלון של הנבחרת. הדבר גרם לחבורת אוהדים ברזילאים עם הרבה חוש הומור להגיע למלון הנבחרת ולהביא למגן מזרון חדש.


After a bad hotel mattress injured Marcelo's back, fans have brought him a new one pic.twitter.com/BdM7Ur2L82

— Brazil Football (@BrazilEdition) July 5, 2018

12:00: דנילו סיים את המונדיאל
ההתאחדות הברזילאית הודיעה שהמגן הימני דנילו ששיחק רק במשחק הראשון נגד שווייץ סיים את דרכו במונדיאל לאחר שנפצע בקרסולו השמאלי, ולא יכול לשחק גם אם הסלסאו יגיעו לגמר. פירושה של הידיעה היא שלמאמן צ'יצ'ה לא יהיה באף משחק במונדיאל סגל מלא בריא. בכל פעם היה לו שחקן אחד או שניים פצועים מתוך סגל של 23 שחקנים שהביא. בנוסף, פאוליניו וטיאגו סילבה נזקקו לטיפול פיזיותרפי אתמול באימון הנבחרת בגלל שהתלוננו על כאבים בגב.

11:00: קולומביה קיבלה כבוד בבית
חוסה פקרמן ושחקניו אומנם הודחו על ידי אנגליה בשמינית הגמר, אך קיבלו מהאוהדים בקולומביה כבוד של אלופים כמו שניתן לראות בתמונות הבאות (AFP)









10:30: פוגבה מוכן לאורוגוואי
רגע לפני שצרפת תעלה למשחק הראשון ברבע גמר המונדיאל מול אורוגוואי (17:00), הקשר הראה שהוא מוכן מתמיד כשהעלה לאינסטגרם שער במספרת א-לה-כריסטיאנו רונאלדו.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי