צפו בתקציר: אנגליה בחצי גמר המונדיאל לאחר 28 שנים

הארי קיין
הארי קיין | AFP

נבחרת שלושת האריות חוזרת למעמד היוקרתי לראשונה מאז 1990 בזכות 0:2 על שבדיה מצמד נגיחות של מגווייר (30) ודלה עלי (58), שם תפגוש את קרואטיה. פיקפורד שוב הצטיין ומנע מהסקנדינבים לחזור

(גודל טקסט)
it's coming home. זהו השיר השגור בפיו של כל אנגלי במהלך השבוע האחרון, כשכוונת המשורר היא שהגביע העולמי חוזר לממלכה. אולי הם נאיבים, אולי זה מוקדם מדי, אבל מי שאנחנו שנהרוס את החגיגה לאומה שכה משוועת לגביע עולמי אחרי עשרות שנים של כישלונות. הערב, חניכיו של סאות'גייט שוב לא הציגו יכולת גדולה אבל ידעו לנצל את המצבים אליהם הגיעו במהלך המשחק ועשו את העבודה עם 0:2 על שבדיה. אולי אם ראחים סטרלינג היה מעט יותר מרוכז ליד השער, התוצאה אף הייתה גבוהה יותר.


לאחר חצי שעה שעה נטולת מצבים ותחושה ששוב ההתמודדות תלך להארכה, הארי מגווייר עלה נהדר לכדור קרן של אשלי יאנג ונגח את היתרון של האנגלים ואת שער הבכורה שלו בנבחרת. האנגלים המשיכו להכתיב את קצב המשחק גם במחצית השנייה ובדקה ה-57 דלה עלי, שלא הבריק בטורניר עד כה, הגיח מצד ימין של רחבת השבדים ונגח לשערו של אולסן את שער הבכורה שלו במונדיאל והשני של נבחרתו


בין לבין, השבדים התקשו לייצר מצבים וגם כשהגיעו לרחבת האנגלים נתקלו בחומה בצורה בשם גו'רדן פיקפורד. השוער הצעיר במספר הצלות יפות שוב הציג יכולת נהדרת בין הקורות והראה שיש על מי לסמוך. בהחלט אחד הכוכבים הלא צפויים של נבחרת שלושת האריות בטורניר.




באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן > 



האנגלים ממשיכים לחלום וחוזרים לחצי הגמר לראשונה מאז 1990 שם יפגשו את קרואטיה, שבדיה תסתפק במחמאות על טורניר נהדר מבחנתם שהיה הרבה מעבר לציפיות.


אוהדי אנגליה  (Gettyimages)
אוהדי אנגליה (Gettyimages) 


אוהדים שבדים (Gettyimages)
אוהדים שבדים (Gettyimages)


הרכבים
אנגליה: ג'ורדן פיקפורד, קייל ווקר ,ג'ון סטונס, הארי מגווייר, ג'ורדן הנדרסון (אריק דייר, 85), קיירן טריפייר, ג'סי לינגארד, דלה עלי (פביאן דלף, 77) , אשלי יאנג, ראחים סטרלינג (מרקוס ראשפורד, 90), הארי קיין.


שבדיה: רובין אולסן, ויקטור לינדלוף, אנדראס גרנקביסט, לודוויג אוגוסטינסון, אמיל קראפט (פונטוס יאנסון, 85), אלבין אקדאל, ויקטור קלאסון, אמיל פורסברג (מרטין אולסון, 65), סבסטיאן לארסון, אולה טויבונן (ג'ון גווידטי, 65), מרקוס ברג.


מהלך משחק
דקה 19: הזדמנות ראשונה במשחק, הארי קיין קיבל מסירה מסטרלינג ובעט חלש ליד הקורה של אולסן.


דקה 30: 0:1 לאנגליה! אחרי חצי שעה ללא יותר מדי כדורגל הארי מגווייר עלה נהדר לכדור קרן של אשלי יאנג ונגח את היתרון.



מגווייר. תזמון מושלם לשער בכורה בנבחרת (Gettyimages)


דקה 45: ראחים סטרלינג קיבל כדור עומק נהדר, אך כשניסה לעבור את אולסן הסתבך וסחט רק קרן. הזדמנות נהדרת מצד האנגלים לרדת ליתרון כפול להפסקה


דקה 47: השבדים פתחו טוב את המחצית השנייה. מרקוס ברג עלה טוב לכדור גובה ונגח לשערו של פיקפורד שהתעופף נהדר ומנע שיוויון מהשבדים


דקה 58: 0:2 לאנגליה! הלחץ של האנגלים השתלם. ג'סי לינגארד הרים כדור קשתי מעל כל ההגנה השבדית הגבוהה עד לדלה עלי שהגיח מאחור והכפיל את היתרון של האנגלים שמתקרבים לחצי הגמר.



עלי מכפיל את היתרון (Gettyimages)



שלושת האריות שבו לחצי גמר המונדיאל לראשונה מזה 28 שנה (Gettyimages)


דקה 62: ויקטור קלאסון מצא עצמו ברחבה, בעט ושוב סחט הצלה גדולה מפיקפורד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי