יתאחד עם לוזון? ג'ופרי ביה החל להיבחן במכבי פתח תקווה

ג'ופרי ביה עם מישי באטשואיי
ג'ופרי ביה עם מישי באטשואיי | Gettyimages

הקשר בן ה-29 שבעברו רשם שתי הופעות בנבחרת בלגיה והיה תחת המאמן הישראלי בסטנדרד ליאז', הגיע למבחנים כשחקן חופשי ואם ירשים עשוי להצטרף בעונה הבאה. פסר צפוי לשוב לאימונים מלאים לקראת בית"ר ירוששלים

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה קיבלו באכזבה את תוצאות קרבות התחתית ביומיים האחרונים, אשר בישרו שהקבוצה עדיין נמצאת בסכנת הירידה, רק חמש הפרש מאשדוד שבמקום הלפני אחרון, והבינו כי המשחק בשבת מול בית"ר ירושלים יכול להיות זה שיחרוץ גורלות. "התוצאות לא היו לטובתנו. חשבנו כבר שאנחנו רגל וחצי בליגת העל גם בעונה הבאה, אבל כנראה שזה עוד לא נגמר ונצטרך לחזור עם תוצאה טובה מטדי", אמרו שחקנים.

בינתיים, לספורט1 נודע, שהבוקר החל להיבחן בקבוצה שחקן ההתקפה ג'ופרי ביה, שהחל את העונה הנוכחית בלוקרן הבלגית ורשם ארבע הופעות ליגה, האחרונה ב-26.1.19 ולאחר מכן שוחרר. הבלגי ממוצא קונגולזי בן ה-29,נרכש לפני כשלוש שנים על ידי סיון השווייצרית תמורת 1.2 מיליון יורו ולו היכרות עם המאמן גיא לוזון, אשר אימן אותו במדי סנטדרד ליאז' לפני כחמש שנים.

ביה, שמשחק בעיקר בכנף ימין ויכול גם לתפקד כחלוץ ובאגף שמאל, בעברו שיחק באקיסרספור ובאנטליאספור הטורקיות, וכמו כן בווטפורד, שרלרואה ו-וולבס, במרבית הקבוצות כמושאל או בהעברה חופשית. לזכותו גם שתי הופעות במדי נבחרת בלגיה, לפני כעשר שנים.


בתחילת הקריירה בוולבס. זכה לשחק בפרמיירליג (Gettyimages)

בעניין אחר, הקפטן נאור פסר, שנפגע בברכו ולא התאמן, צפוי לחזור לאימונים מלאים בימים הקרובים ולפיכך תיקבע מידת כשירותו לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת. הבלם תומאש סיבוק ייעדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי