רויס: "תארים הם לא הכל". ואצקה: "נילחם בשנה הבאה!"

שחקני בורוסיה דורטמונד
שחקני בורוסיה דורטמונד | Gettyimages

הקפטן של דורטמונד סיים במקום השני בפעם הרביעית בקריירה אך מצהיר: "משחק כדורגל בגלל האהבה". יו"ר המועדון: "גאה בקבוצה, אם היה משחק נוסף היינו זוכים באליפות". ניקו שולץ' וטורגן הזאר יצטרפו רשמית בקרוב

(גודל טקסט)
בורוסיה דורטמונד עשתה את שלה כשניצחה אתמול 2:0 במשחק החוץ בבורוסיה מנשנגלדבאך, אך הבשורות ממינכן לא הגיעו. תשע נקודות יתרון לאחר המחזור ה-15, לא פחות מ2-1 מחזורים בהם הוליכה את הטבלה ושיפור של 21 נקודות מהעונה שעברה לא עזרו לקבוצה של לוסיאן פאברה שנאלצה להסתפק רק במחמאות, אולם הצהובים-שחורים סיכמו את העונה במילה אחת: גאווה.


בטוויטר הרשמי של המועדון הודו לקהל על התמיכה עם הציוץ הבא: "עליות, מורדות, ריגוש ודרמה. ובעיקר: תמיכה ללא תנאי ואהבה נצחית. חלקנו וחיינו כל רגע, קבוצה אחת, משפחה אחת. תודה מקרב לב, נתראה בשנה הבאה". ב"בילד" נכתב: "מחיאות כאפיים סוערות גם ללא צלחת. דורטמונד סיימה עונה בה הייתה טובה, אך לא מספיק טוב".


הקפטן מרקו רויס שלא הצליח לזכות באליפות ראשונה בקריירה (הגיע לקבוצה בקיץ 2012) וסיים כסגן בפעם הרביעית, צייץ לאחר המשחק: "עבורי, זכייה בתארים זה חשוב מאוד אבל לא הכל בכדורגל. אני משחק כדורגל בגלל האהבה למשחק. באיירן לא הייתה טובה יותר אלא בוגרת יותר ברגעים מסוימים. היו לנו משחקים בהם לא היינו חזקים מנטאלית כמו בדרבי או נגד ורדר ברמן. השוער רומן בורקי סיכם: "יש לנו קבוצה צעירה וחסרת ניסיון ועדיין נלחמנו על האליפות בצורה מדהימה".






המאמן לוסיאן פאברה אמר: "שלטנו במשחק, כבשנו את השער הראשון אחרי מחצית בינונית ולאחר מכן היינו טובים יותר והגיע לנו לנצח. כן, אנחנו מאוכזבים אבל להיות גאים על 76 הנקודות שעשינו". היו"ר יואכים ואצקה אמר: "אם היה עוד משחק אני מאמין שהייתי זוכים בתואר. אני גאה בקבוצה. זה יהיה קשה אבל נחזור ונילחם שוב!".
 

כריסטיאן פולישיץ' רשם את משחקו האחרון במועדון עם בישול, לפני המעבר לצ'לסי בעונה הבאה. מעבר לכך, בדורטמונד יעשו מאמצים להשאיר את הקשר הצעיר האנגלי ג'יידון סאנצ'ו, מלך הבישולים של הבונדסליגה, ומחכים לאשר סופית את העברתם של הקשר ניקו שולץ מהופנהיים (בתמורה ל-27 מיליון יורו) וטורגן הזאר מבורוסיה מנשנגלדבאך (30 מיליון יורו).
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי