לב סובל מבעיה רפואית וייעדר ממשחקיה הקרובים של גרמניה

יואכים לב
יואכים לב | AFP

מאמן נבחרת גרמניה אושפז בבית חולים בעקבות "תאונה ספורטיבית" והצטווה לנוח בארבעת השבועות הקרובים, כך שלא יוכל לעמוד על הקווים במוקדמות היורו: "אני מרגיש טוב יותר וסומך על הצוות שלי, נהיה בקשר טלפוני"

(גודל טקסט)

יואכים לב, מאמן נבחרת גרמניה מאז 2006, מי שהוביל את המאנשפט לזכייה במונדיאל 2014, לא זוכה להרבה נחת מאז הפך לאלוף עולם. גרמניה נכשלה במונדיאל האחרון וכלל לא עברה את שלב הבתים, ביורו שנתיים קודם לכן הודחה בחצי הגמר על ידי צרפת ולמעשה רבים הופתעו שהוא זכה להמשיך בתפקיד מאמן הנבחרת אחרי האסון הספורטיבי, מבחינת הגרמנים כמובן, ברוסיה בשנה שעברה.

הבוקר (שישי), ללא כל קשר כמובן לתוצאות השנים האחרונות, הודיעה ההתאחדות הגרמנית כי חוסר המזל של לב נמשך והוא יחמיץ את שני משחקי מוקדמות יורו 2020 נגד בלארוס (8.6) ואסטוניה (11.6), לאחר שהובהל לבית חולים עם "תוצאות לוואי בעקבות תאונה ספורטיבית".

לב מסר באמצעות ההתאחדות: "אני מרגיש יותר טוב, אבל עליי לנוח בארבעת השבועות הבאים. אני בקשר עם הצוות שלי ונמשיך לשוחח דרך הטלפון ולהכין את הנבחרת לשני המשחקים הבאים. למרקוס סורג (עוזר המאמן), אנדי קפקה ואוליבר בירהוף יש שנים רבות של ניסיון יחד והם יובילו אותנו". לפי "הבילד", לב נבדק בפרייבורג ואובחן כסובל מבעיות במחזור הדם לאחר הטלת משקולות שביצע באופן עצמי לפני מספר שבועות.


לא זוכה ליותר מדי נחת בשנים האחרונות. לב (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי