צפו בתקציר: מסי ונבחרת ארגנטינה נכנעו 2:0 לקולומביה

ליאו מסי
ליאו מסי | Bruna Prado/Getty Images

האלביסלסטה הפסידה לראשונה מאז 1979 במשחקה הראשון בקופה אמריקה, כשלאחר 70 דקות נכנעה לשערים של רוג'ר מרטינס ודובאן ספאטה במפגש שפתח את בית ב'

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה התחילה הלילה (בין שבת לראשון) עוד קמפיין בינלאומי בצורה מאכזבת, כשהפסידה 2:0 לנבחרת קולומביה במשחק הראשון של בית ב' בקופה אמריקה – והיה זה הפסד ראשון שלה במשחק פתיחה בקופה אמריקה מאס 1979!

במשחק שנערך באצטדיון 'פונטה נובה' שבברזיל, החבורה של ליונל סקאלוני עלתה בהרכב מפתיע שכלל את לו צלסו, אנחל די מריה, ליונל מסי וסרחיו אגוארו כשמנגד, הקולומביאנים עלו עם חלק התקפי מרשים שכלל את חואן קואדראדו, חאמס רודריגס, רדאמל פלקאו ולואיס מוריאל, אך בדיוק כמו בקמפיין הקודם, במונדיאל 2018 ברוסיה, הארגנטינאים לא הציגו משחק קבוצתי מרשים, בהגנה או בהתקפה.

למרות מספר מצבים, מסי ואגוארו לא הצליחו לרגש את דויד אוספינה, ולאחר 70 דקות הגיע רוג'ר מרטינס. הקיצוני שהחליף את מוריאל שנפצע כבר בדקה ה-14, קיבל את הכדור מחאמס רודריגס, חתך מהאגף השמאלי, העביר את הכדור לרגל הימנית ושחרר בעיטה אדירה לפינה הרחוקה. 0:1 מדהים


מסי לא מאמין שזה קורה לו (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

רבע שעה לאחר מכן, בזמן שמסי מחפש את השוויון, ג'פרסון לרמה, המחליף של קוואדראדו, הרים כדור נהדר שהשאיר את ספאטה במצב כיבוש נהדר מול השוער. החלוץ לא התבלבל ונעץ את השער השני והחותמת הסופית 0:2 לקולומביה בסיום וניצחון ראשון שלה על ארגנטינה מאז 2007.

אמנם ההפסד מאכזב מאוד עבור הארגנטינאים שנואשים לתואר בינלאומי, אך האלביסלסטה עדיין בעלי סיכוי ממשי להפעיל לשלב הבא, לשם כך יצטרכו להוציא את מירב הנקודות במפגשים הבאים נגד קטאר ופרגוואי.


חאמס רודריגס ומינה חוגגים ניצחון גדול (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי